Fertilitet behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

k-girl

Hej.
Er nu endelig blevet henvist begge 2 til behandling på hvidovre og har fået sendt spørgeskemaerne.
Men der står der kan være op til 4 mdrs ventetid på, at man bliver indkaldt.
Hvor lang tid gik der for jer???
En anden ting er at min kæreste og jeg bare ik er et perfekt match.
Jeg har pco og hans sædkvalitet ligger på 11%.
Nogle der har effaring med den match og hvilken behandling fik i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

ønskebørn74

k-girl skriver:

Hej.
Er nu endelig blevet henvist begge 2 til behandling på hvidovre og har fået sendt spørgeskemaerne.
Men der står der kan være op til 4 mdrs ventetid på, at man bliver indkaldt.
Hvor lang tid gik der for jer???
En anden ting er at min kæreste og jeg bare ik er et perfekt match.
Jeg har pco og hans sædkvalitet ligger på 11%.
Nogle der har effaring med den match og hvilken behandling fik i?

Hejsa, vi ventede i 4½ md. var til samtale lige efter sommerferien... Men er blevet afvist fordi for mange fik mens på samme dag...øv...

Anmeld

19. oktober 2010

k-girl

puha lang ventetid..
Men nu får jeg ik min mens så.. er det held i uheld..

Anmeld

20. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg tror, at 4 måneders ventetid er meget normalt.. Vi blev henvist til Skejby i marts og havde vores første IUI i august.. Alt held og lykke med behandlingen herfra

Anmeld

20. oktober 2010

BubbieBear

Vi var til første samtale i Marts, og vi kom igang med første forsøg i September. Det skal dog lige siges at manden skulle aflevere sædprøve igen 3 måneder efter første samtale da de ville være sikre på at soldaterkvaliteten var så lav.

Krydser fingre for at I snart får de 2 fantastiske streger

Anmeld

21. oktober 2010

tinasmor

4 måneder tror jeg er meget normalt for Hvidovre. Du skriver 11 procent, men jeg tror det vil være nemmere at kunne lede noget ud fra hvor mange sædceller han har opremset. Har I tallet for dette? Ligger det over 2 mill. vil I sikkert kunne få lavet inseminering (og hvis du ikke har normal æl pga PCO vil du få homoner indtil de har styr på det) hvis det er under 2 mill. vil det være IFV hvis der er meget få vil det nok være den metode hvor de kun tager enkelte sæsceller og befrugte æget.

Anmeld

22. oktober 2010

Meliora

tinasmor skriver:

4 måneder tror jeg er meget normalt for Hvidovre. Du skriver 11 procent, men jeg tror det vil være nemmere at kunne lede noget ud fra hvor mange sædceller han har opremset. Har I tallet for dette? Ligger det over 2 mill. vil I sikkert kunne få lavet inseminering (og hvis du ikke har normal æl pga PCO vil du få homoner indtil de har styr på det) hvis det er under 2 mill. vil det være IFV hvis der er meget få vil det nok være den metode hvor de kun tager enkelte sæsceller og befrugte æget.

* IVF (In vitro Fertilisation) bedre kendt som kunstig befrugtning.

Den anden metode du snakker om kaldes ICSI, hvor de vasker sædcellerne og sprøjter en enkelt ind i ægget, hvorefter det ligger til befrugtning i 3-4 dage før det sættes op:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.