Trinehw skriver:
Haiii tøser og unger.....
Har ikke haft den vilde overskud til at læse på baby.dk, på det sidste..... 
Har haft symptomer på stress, så var sygemeldt halvanden uge og gik/går til coach - da jeg så skulle starte på job igen - kunne jeg ikke gå, min stor tå hævede - var ved lægen 3 gange før de kunne finde ud af at gi mig piller mod betændelse (selv om jeg IKKE havde betændelse i foden) hmmm så troede de det var URINSYRERGIGT (hvilket rammer kvinder over 40, og dem der drikker - drikker ikke, er ikke over 40
) men det var det hellere ikke, så aner ikke hvad det har været, men pillerne mod betændelsen virkede - så kom på job igen 
Men så gik gemalen og jeg fra hinanden - så skulle der ordnes 1000000 ting, for nu skulle jeg jo være ALENE mama , men kun 3 dage som alene mor fik jeg, og så kunne vi ikke klarede at leve adskilt mere - vi har fået snakket godt og grundigt sammen - og føler virkelig vores forhold kommer til at gå godt nu
Også fordi Abdi fandt ud af at jeg mente det, hvis tingene ikke blev ændret... Så har fået en hel ny mand..
Har så også SAGT mit elskede job op, tager forældre orlov i dec, starter på vuc til jan, og sosu til aug!! Jeg måtte jo også gøre noget for vores familie/forhold, og mit job er så hårdt og krævende og var næsten aldrig hjemme. (3 aften vagter om ugen til 20.30 og de andre til kl. 17.30)!
Godt så fik i alt det dårlige 
Det gode er - vi er sammen, elsker min familie - Latifa er blevet så stor, dejlig og fræk - og wauvv en stædig/forkælet personlighed hun har fået 
Noget nyt?? hvordan går det??
prøver at være mere på herinde igen 
p.s lige et par billeder af prinsessen der spiser tomatsuppe "pænt" 
Hvor kedeligt at hører du og familien ikk har haft det så godt.
Det er da dejligt at du nu har "fået taget dig sammen" til at starte på det du gerne vil.
Kedeligt at I skulle alt det igennem for at du fik en bedre mand som kunne forstå at du mente det seriøst, når du sagde ting skulle ændre sig.
Hvor er din datter bare skøn og smuk.
Herhjemme går det ok.
Mine børn er forkølet og jeg har giga ondt i halsen og dte er nu anden nat at jeg har sovet af ht og ikke kunne sove igen efter 5.
Jeg er ved at bearbejde at min mor er død og hvad det betyder, det kan være lidt hårdt, når man snakker om bedstefar Jørgen(stedfar) og Cassandra så siger mormor, for ja de hørte jo sammen, huin kalder desværre også sin moster for mormor, men det har hun gjort før.
Det gode er at Jacob er endelig kommet i sving med at finde arbejde.
Julius bliver større og større og kan flere ting.