Lysebrunt udflåd i 13. uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

På forhånd undskyld for det klamme emne ...

Jeg er 12+3 i dag og var til super NF-scanning i fredags. Men i dag er det så at jeg har haft en lille smule gul-lysebrunt udflåd. Det er ikke meget - men alligevel blev jeg rigtig forskrækket! Jeg er i forvejen meget nervøs omkring alting denne gang, fordi jeg aborterede de sidste 2 gange (dog i 6. og 9. uge).

Nu er jeg nået så langt og så tror man jo, at man er safe. Og vi har sagt det til børnene og til noget af familien etc. så jeg kan slet ikke overskue, hvis det går galt nu...

Jeg er måske over-nervøs...jeg ved det ikke. Men mærker efter alting og er så pisse bange for, at vi skal miste igen.

Er der andre der kender til lysebrunt udflåd så langt henne?!

Kh T

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Er der slet ingen erfaringer?

Anmeld

20. oktober 2010

Bavianis

mortil3dejligepiger skriver:

Er der slet ingen erfaringer?

Jeg blødte rigtigt meget under sidste graividitet, og det du beskriver er jeg sikker på ikke betyder noget. Hvis du f.eks. er blevet scannet vaginalt, kan det simpelthen være det, der har fået livmoderhalsen til at bløde en smule. Livmoderhalsen kan også bløde af sig selv, og det er som regel som du beskriver - lidt lysebrunt udflåd.  Det lyder ikke som mængder af blod, der er alarmerende.

Når det så er sagt, så forstår jeg dig bare så godt. Jeg tjekker også hver gang jeg er på toilettet, om der er blod på papiret. Og hvis der en dag er, så går jeg i panik - også selvom det er så lidt som du har oplevet.

Held og lykke med det hele

Mvh Susanne

Anmeld

21. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Tusind tak for dit svar!!

Jeg har i dag været sygehuset og blive tjekket, fordi jeg blev ved med det lyserbrune udflåd og meget ondt i lænden.

Alt var i orden!!  Baby lever og har det godt. Og det er mine slimhinder der er sarte. Sådan en lettelse!!

Jeg glemte dog at spørge, hvorfor jeg skal døje sådan med ondt i lænden...men måske et indlæg herinde kan hjælpe mig med svar på, om andre har samme problem

Kh T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.