Ååååhhh de mareridt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Tanja84

Ååååhhh... kan få så ondt i hjertet når den lille prinsesse ligger og drømmer og har mareridt

Kan nogen gange vågne med et sæt om natten, grundet Emma ud af ingen ting pludselig skriger/græder som om nogen har slået hende. Farer ud af sengen og ned til vuggen, hvorefter hun stopper igen. Når jeg kigger ned til hende, ligger hun og sover lige så trygt.

Hun er netop blevet lagt i seng for en times tid siden og lige for 5 min. siden skreg hun op. Jeg for op af sofaen i et chok og løb ind til hende. Men inden jeg nåede døren stoppede hun og da jeg stod lige så stille i døråbningen kunne jeg høre hun sov. Vender mig rundt for derefter og gå ind i stuen igen. Men så skriger hun igen og løber nu ind til vuggen, for at kigge ned til en sovende baby.

Ååååhhh får så ondt i maven og mit hjerte hamrer derud af i flere minutter efter. Mon man nogen sinde vender sig til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Barbamama

Jeg er også FLØJET ud af sengen flere gange med hjertet helt oppe i halsen og så sover hun sødt når jeg kommer ind til hende. Man vænner sig lidt mere til det. Lige bortset fra når det er meget indtrængende skrig. Men nu siger vi bare herhjemme: Nå, hun drømmer bare....

Anmeld

19. oktober 2010

Tanja84

michella80 skriver:

Jeg er også FLØJET ud af sengen flere gange med hjertet helt oppe i halsen og så sover hun sødt når jeg kommer ind til hende. Man vænner sig lidt mere til det. Lige bortset fra når det er meget indtrængende skrig. Men nu siger vi bare herhjemme: Nå, hun drømmer bare....

He, he... godt at høre jeg ikke er den eneste der har måtte flyve op med hjertet hængende halvt ud af halsen

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Tanja84 skriver:

He, he... godt at høre jeg ikke er den eneste der har måtte flyve op med hjertet hængende halvt ud af halsen

Jeg løb engang ind i døren på vej ind til hende! AV!

Anmeld

19. oktober 2010

Tanja84

michella80 skriver:

Jeg løb engang ind i døren på vej ind til hende! AV!

Ha, ha... Kan lige se det for mig, og uden tvivl noget jeg selv ville kunne gøre midt om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.