Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
1 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Bare-mig

Hej piger..

Jeg har siden uge 6 haft kvalme og opkast hver dag - selvfølgelig nogle dage værre end andre. Men siden igår har jeg ikke haft skyggen af kvalme - i forgårs havde jeg ellers en del. Så kvalmen er bare forsvundet fra den ene dag til den anden. Det er selvfølgeligt dejligt, men jeg kan ikke lade være med at bekymre lidt om det måske er et dårligt tegn - det var mit eneste graviditets tegn.
Jeg var til en scanning i fredags hvor den lille var perfekt i str. (i følge sidste mens)og var meget livlig - og vi så selvfølgelig et flot lille hjerte slå. Jeg har ikke ondt eller bløder så min fornuft siger mig jo at alt er oki derinde - men alligevel bekymre jeg mig lidt.

Ja jeg er skør, men jeg vil bare have min kvalme tilbage

Hilsen mor til Maj 9+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

JustMe

Det er ganske normalt, at kvalmen forsvinder fra den ene dag til den anden, især på nuværende tidspunkt lige op til 2. trimester.

Så prøv du i stedet at nyde, at du er fit for fight igen, og at du har set at spiren har det fortræffeligt derinde i maven

Jeg er selv 9+2 og ville næsten give min højre arm for at slippe af med min kvalme, selvom jeg dog ikke kaster op.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.