Kwish molekule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Chris86

Nogen der lige har en ide om, hvor jeg kan købe en KWISH molekule (træ-rangle) til billige penge???

Gerne under 200 :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

dorthemus

Hedder den ikke SKWISH??  Vi har én og købte den på babymessen til 200 kr. ved LirumLarumLeg standen.

http://lirumlarumleg.dk/category/Tr%E6rangler

Anmeld

19. oktober 2010

Mumto3

Jeg har en original i farverne sort/ hvid / rød som er næsten ubrugt. Den sælger jeg for 100kr inkl. porto, hvis det kunne have interesse.

Jeg synes selv at den er væsentlig flottere end den almindelige i mange farver, og så er den nemmere for børnene at se, fordi farverne er så klare og det er kontrastfarver.

Anmeld

19. oktober 2010

dorthemus

Mumto3 skriver:

Jeg har en original i farverne sort/ hvid / rød som er næsten ubrugt. Den sælger jeg for 100kr inkl. porto, hvis det kunne have interesse.

Jeg synes selv at den er væsentlig flottere end den almindelige i mange farver, og så er den nemmere for børnene at se, fordi farverne er så klare og det er kontrastfarver.

Den lyder flot! Vores er i pastelfarver, den er også fin

Synes det er genialt legetøj

Anmeld

20. oktober 2010

Skouboe

Mumto3 skriver:

Ellers vil jeg meget gerne købe den

Anmeld

20. oktober 2010

Mumto3

Skouboe skriver:

Ellers vil jeg meget gerne købe den

Det er du mege velkommen til. Jeg sender dig lige en pb :-)

Anmeld

21. oktober 2010

Chris86

Hehe jeg ønsker den med de mørke farver Min søster havde en som bette og elskede den... Jeg leder bare videre

Anmeld

21. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Chris86 skriver:

Hehe jeg ønsker den med de mørke farver Min søster havde en som bette og elskede den... Jeg leder bare videre

babysam har den... 229kr mener jeg...

Anmeld

21. oktober 2010

Chris86

Var ved at lure om den fandtes til under 200 :O) Har nemlig fundet den på nettet til de 200, men sys stadig det en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.