Forslag til morgenmad til 1 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.691 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Kala

Jeg har brug for lidt hjælp. Min dreng på 13 måneder er kørt sur i sin morgenmad. Han får havregrød til hverdag, og i weekenden får han øllebrød. Men han gider ikke rigtig spise det mere. Og jeg kan faktisk godt forstå, hvis han trænger til lidt afveksling. Har I nogen forslag til, hvad jeg kan give ham til morgenmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Alexander gad pludselig heller ikke sin havregrød mere,så han begyndte at få havre/rugfras,både med og uden mælk.Det er han helt vild med,og nu er han begyndt at spise havregrød igen,men kun i dagplejen

Anmeld

19. oktober 2010

Malthes mor

Har du forsøgt at tilsætte grøden noget frugtsmag? her tænker jeg på most banan, Revet pærer eller æble, frisk ananas osv.

Det gør jeg de dage, hvor Malthe på 10 mdr ikke gider sin havregrød.

Og når han så bliver lidt større kan få alm havregryn tilsat frisk frugt eller rosiner og nødder. Eller rugbrød.

Det sidste spiser min store dreng på 4.

Anmeld

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

Kala skriver:

Jeg har brug for lidt hjælp. Min dreng på 13 måneder er kørt sur i sin morgenmad. Han får havregrød til hverdag, og i weekenden får han øllebrød. Men han gider ikke rigtig spise det mere. Og jeg kan faktisk godt forstå, hvis han trænger til lidt afveksling. Har I nogen forslag til, hvad jeg kan give ham til morgenmad?

hva med alm havregryn med mælk på. 

eller grovboller med smør og ost eller syltetøj hvis han må få det.

det kan være han heller vil have noget han kan hapse af :-)

Anmeld

20. oktober 2010

S-anne

min dreng er 15 mdr og han kørte også sur i havregrøden. Nu får han det samme som mig; cornflakes/special K med havregryn på + mælk. Det gider han godt have

Anmeld

20. oktober 2010

BabyStella!

Kala skriver:

Cherios Eller bare en bolle med smør, ost, pålæg eller lign.

Anmeld

20. oktober 2010

Valle81

Havregryn med rosiner og mælk:0)

Rugfras, havrefras, youghurt med havregryn eller müsli, grovbolle med ost og lidt frugt til:0)

Anmeld

20. oktober 2010

h_bernie

Min søn elsker yoghurt med müsli. Det er godt til afveksling.

Anmeld

20. oktober 2010

*Sofie*

Malou har været helt vild med natural-yoghurt med revet æble og havregryn i
Lige for tiden får hun yoghurt med bran-müsli på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.