Rente på forbrugslån???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

henh01

Hejsa..

Hvad er renten på jeres forbrugslån?

Sagen er den at min hus laaaangt om længe er blevet solgt og jeg dermed kommer ud med en kæææmpe gæld. Denne gæld kommer ind under betegnelsen "forbrugsgæld" da jeg ikke har noget værdi og sikkerhed at sætte for lånet.

Jeg kan se at renten kommer til at være på omkring 9-10 % hvilket jeg synes er meget højt de lave renter taget i betragtning. Står og skal i banken så snart fortrydelsesretten på købers underskrift er udløbet og ville derfor høre hvad Jeres forbrugslånsrente er på så jeg har lidt et realistisk billede ift min rente forhandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Stumpen

Jeg mener vores ligger lidt over 9, men kommer det ikke også an på hvor stor en gæld man har?

Anmeld

19. oktober 2010

henh01

Stumpen skriver:

Jeg mener vores ligger lidt over 9, men kommer det ikke også an på hvor stor en gæld man har?

Jo og hvor flabet man er når man er til møde.. Jeg håber på at jeg kan få renten ned på 7.30.. De har ingen sikkerhed i det og derfor tænker jeg at de hellere vil have lidt end ingenting.

Anmeld

20. oktober 2010

roenlund

Jeg mener at vores også ligger så højt på forbrugsdelen af vores lån... desværre... lånet på huset er jo noget lavere...

Anmeld

20. oktober 2010

klmf

Vores er også på de 9-10% (har variabel rente), så ved ikke hvor meget du har at handle med....

Anmeld

20. oktober 2010

Pige2009

Det lyder meger realistisk...

Anmeld

20. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har spændt tommeskruerne på vores bank - ikke fordi vi har forbrug eller har solgt med tab, men fordi vi har mistet værdi på huset og ikke kan få vores byggelån ind i realkreditten.  Men det har vi fået ned på 7,4 Så man kan GODT få den længere ned end 9-10 stykker...

PRES PRES PRES til banken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.