Brad Pitt scorer millioner på babybilleder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Nyhedsavisen

Brad og Angelina har solgt et par billeder af deres nyfødte tvillinger til et amerikansk sladdermagasin. Prisen er svimlende høj.

De tjener en fed hyre i Hollywods filmindustri, og de har netop solgt billeder af deres to uger gamle tvillinger til et amerikansk magasin, skriver den engelske avis Daily Mail.

Brad Pitt og Angelina Jolies nyfødte tvillinger, Knox Leon og Vivienne Marcheline, har netop fået deres debut som fotomodeller.

Til det astonomiske beløb af, hvad der svarer til knap 70 millioner kroner, har deres skuespillerforældre netop slået rekorden for dyreste babybilleder nogensinde.

I en indædt konkurrence mellem sladdermagasinerne OK! og Hello!, vandt sidstnævnte kampen. De famøse tvillinger har været gemt væk fra offentlighedens siden deres fødsel på Lenval hospital i Sydfrankrig den 13. juli.

Med tvillingernes ankomst har hollywoodparret udvidet flokken af biologiske og adopterede børn til seks nu.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

moniquesmor

hold da op. tro ikke jeg ville slæge min børn på den måde.. håber de 70mil. går ind til børne..

Anmeld

4. august 2008

Rasmine

Når man tænker på at pengene garanteret går til velgørenhed, synes jeg da det er fint at sælge billederne.
Én eller anden fotograf skal nok få et billede af dem, på ét eller andet tidspunkt ellers.

Anmeld

4. august 2008

moniquesmor

ja sådan kan man også se på det man må håbe det går til velgørenhed så:D

Anmeld

4. august 2008

3rollinger

Hvis nogen vil give 70 mio for et billede af mine fuldt paaklaedte og vandkaemmede boern, skal de da faa et lige med det samme.

Men jeg har hoert ligesom Mebach, at pengene gaar til velgoerenhed. Saa paa den maade synes jeg det er fint.

Trine

Anmeld

4. august 2008

Christinahr

Hvis der var nogen der gad gi 70 mio for søde og harmløse billeder af mine små var jeg altså helt med på den :P

Anmeld

4. august 2008

Christinahr

Trine Spanien skriver:

Hvis nogen vil give 70 mio for et billede af mine fuldt paaklaedte og vandkaemmede boern, skal de da faa et lige med det samme.

Men jeg har hoert ligesom Mebach, at pengene gaar til velgoerenhed. Saa paa den maade synes jeg det er fint.

Trine

Hehe der var vi vist helt enige;)

Anmeld

4. august 2008

3rollinger

He he, ja. :D:D

Christinahr skriver:

Trine Spanien skriver:

Trine

Hehe der var vi vist helt enige;)

Anmeld

4. august 2008

twinboys

Thi hi :))snydt piger, de vil jo kun have tvillinger, så de kommer her i eftermiddag og tager billeder af mine drenge...:P

Men gud hvad skal jeg så bruge alle de penge til, nå dem giver jeg også til et godt formål...:D

Mvh Majbritt

Anmeld

4. august 2008

3rollinger

Det er vel det gode formaal der hedder Twinboys uddannelsesfond og luksusliv ;) ?

Knus

twinboys skriver:

Thi hi :))snydt piger, de vil jo kun have tvillinger, så de kommer her i eftermiddag og tager billeder af mine drenge...:P

Men gud hvad skal jeg så bruge alle de penge til, nå dem giver jeg også til et godt formål...:D

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.