bør jeg teste på torsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

tulleeh

hej tøser

vil gerne høre jeres mening. er 4+0 på søndag hvis jeg er gravid!

kan jeg tillade mig teste torsdag? eller ville det være pengene ud af vinduet? tak på forhånd;P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Ina33

Altså sådan fornuftigt set, så ville det jo nok være bedst at vente så længe som muligt. Meeennnn jeg forstår godt din nysgerrighed - så jeg synes da du skal teste, og så må du bare gøre op med dig selv, at et negativt svar, jo ikke behøver at betyde negativ...

Held og lykke.

Anmeld

19. oktober 2010

Missi

Så snart du er gået over din mens. dato kan du teste, og vil ha dannet nok homon til det kan ses på en test... der er så nogen der danner det stof sener end andre

men prøv dog, hvis du er gået over din mens dato på torsdag

Anmeld

19. oktober 2010

tulleeh

Loppe skriver:

Altså sådan fornuftigt set, så ville det jo nok være bedst at vente så længe som muligt. Meeennnn jeg forstår godt din nysgerrighed - så jeg synes da du skal teste, og så må du bare gøre op med dig selv, at et negativt svar, jo ikke behøver at betyde negativ...

Held og lykke.

tak for meldingen .. tja.. ville nødig føle mig skuffét hvis den skulle være negativ. Men min min tålmodighed er ved at være

løbsk. Så ville lige 'atter' sikre mig, & høre herinde. Men kunne også være jeg skulle vente til fredag/lørdag så var chancen nok

større hvis jeg skulle være så heldig.. men den er rigtig svær !

Anmeld

19. oktober 2010

tulleeh

Missi skriver:

Så snart du er gået over din mens. dato kan du teste, og vil ha dannet nok homon til det kan ses på en test... der er så nogen der danner det stof sener end andre

men prøv dog, hvis du er gået over din mens dato på torsdag

min mens dato er først søndag.

men tøver lidt om jeg skal prøve torsdag 'hvilket ikke skader'  men synes bare også det ville være ret skuffende hvis der atter ikke var noget at spore..

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Jeg ville vente til men udebliver, selvom jeg godt ved det er svært! Jeg testede selv positivt 4+0.

Anmeld

19. oktober 2010

tulleeh

kitty skriver:

Jeg ville vente til men udebliver, selvom jeg godt ved det er svært! Jeg testede selv positivt 4+0.

tillykke med det hele

hmm .. tyder på det nok også er det mest rigtige.

ellers skulle jeg måske bare i sjov købe to test. Tage den ene Torsdag morgen & den anden søndag (:

'

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

tulleeh skriver:

tillykke med det hele

hmm .. tyder på det nok også er det mest rigtige.

ellers skulle jeg måske bare i sjov købe to test. Tage den ene Torsdag morgen & den anden søndag (:

'

Det er jo helt op til dig selv.. Men du risikerer at blive skuffet... Jeg ville vente!

Og tak

Anmeld

19. oktober 2010

tulleeh

kitty skriver:

Det er jo helt op til dig selv.. Men du risikerer at blive skuffet... Jeg ville vente!

Og tak

hehe jeg har heldigvis lige noget at tænke over inden i morgen (:

men jeg ved ikke om du er ekspert inde på dette område ..

men hvordan ved man om en streg er en streg og så til den bare er en skyggestreg? for hvis man ikke har dannet så meget ville stregen vel også komme lidt senere end man normalt burde aflæse testen eller hvad?

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

tulleeh skriver:

hehe jeg har heldigvis lige noget at tænke over inden i morgen (:

men jeg ved ikke om du er ekspert inde på dette område ..

men hvordan ved man om en streg er en streg og så til den bare er en skyggestreg? for hvis man ikke har dannet så meget ville stregen vel også komme lidt senere end man normalt burde aflæse testen eller hvad?

Jeg har aldrig aflæst en test senere end den anbefalede tid, og der har aldrig været en skyggestreg eller noget lignende.. Jeg har aldrig kigget, har smidt dem ud, når de 5 minutter er gået..

Så jeg ved det ikke. Men min anbefaling vil være at gøre som der står på pakken. De skriver det jo af en grund!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.