Jeg har det godt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Nu har jeg fået det nye medicin i omkring 14 dage og jeg har det bare godt!!!

Jeg er glad, overskuddet er vendt tilbage, jeg sover drøngodt om natten hvilket jo også giver mere energi. Det fører igen til at jeg ikke bare sidder ved computeren i alle mine vågne timer, men i stedet får ryddet op, gjort rent, syet og bare hygger mig.

Medicinen skulle også gøre at jeg havde nemmere ved at falde i søvn, men det synes jeg dog ikke det gør... jeg ligger stadig vågen flere timer. Men hvor jeg førhen bare var konstant træt og gik i seng ved 20-tiden, kan jeg nu sagtens gå i seng kl. 22 og så ligger en time eller to før jeg sover og tadig være frisk næste morgen.

Min mand kan også godt mærke det på mig og siger at han er helt nyforelsket i mig... førhen sad hans sløve kone jo bare konstant ved computeren og han nyder at se mig ved symaskinen og i det hele taget bare at jeg laver noget nu!!!

Tror også at vores datter kan mrke det, synes ihvertfald ikke hun laver så mange unoder som hun plejer Eller også er jeg bare blevet bedre til at håndtere dem

Bare lige en lille glad update fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Barbamama

Ej hvor lyder det bare godt!!!! Fedt at DU har det bedre, at manden er nyforelsket og at du har mere overskud til din datters unoder (for de er der jo stadig men jeg tror seriøst bare at du har overskuddet til dem nu). Det er ligesom når man har de der dage hvor man er skide sur, der går alt galt, FØLER man, fordi man ikke kan overskue noget! Men hvor er det dog fantastisk at der findes noget medicin der kan gøre så stor en forskel!

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Det var et rigtig dejligt indlæg at læse! Hvor er det skønt for dig!! Eller ikke kun for dig, men for hele familien! Nu smiler jeg helt!

Anmeld

19. oktober 2010

Ni-ko-li-ne

Det er fedt!!!! Rigtig godt at høre

Anmeld

19. oktober 2010

anna-jonas

Du aner ikke, hvor det glæder mig at læse netop denne besked. Tænk, nu kan du begynde at nyde livet igen..............lugte, smage, høre og overskue.

Stort knus fra Mette

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Ej hvor lyder det bare godt!!!! Fedt at DU har det bedre, at manden er nyforelsket og at du har mere overskud til din datters unoder (for de er der jo stadig men jeg tror seriøst bare at du har overskuddet til dem nu). Det er ligesom når man har de der dage hvor man er skide sur, der går alt galt, FØLER man, fordi man ikke kan overskue noget! Men hvor er det dog fantastisk at der findes noget medicin der kan gøre så stor en forskel!

Det er lidt træls at jeg skal være på medicin for at føle at jeg er mig selv.... Men sådan må det bare være! Det her er jo 1000 gange bedre end at gå og være sur, tvær og træt

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Det var et rigtig dejligt indlæg at læse! Hvor er det skønt for dig!! Eller ikke kun for dig, men for hele familien! Nu smiler jeg helt!

Ja det er rigtig dejligt

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er fedt!!!! Rigtig godt at høre

Det er fantastisk

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Du aner ikke, hvor det glæder mig at læse netop denne besked. Tænk, nu kan du begynde at nyde livet igen..............lugte, smage, høre og overskue.

Stort knus fra Mette

Nemlig!
Og endnu engang tak Mette!

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Det er lidt træls at jeg skal være på medicin for at føle at jeg er mig selv.... Men sådan må det bare være! Det her er jo 1000 gange bedre end at gå og være sur, tvær og træt

Altså HELLERE at man fungerer på medicin end at have det skide dårligt!!!! Altså det er jo ikke anderledes end at hvis jeg ikke tager min astma-medicin så kan JEG ikke fungere. Men ja man var da helst medicin foruden, men jeg ser det som: at der HELDIGVIS findes noget medicin der gør at man kan fungere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.