Silver filmene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

LenaJohansen

Er der nogen af jer der kender til silver filmene, filmen om den lille hund... Jeg har ledt og ledt og ledt og ledt en gang til, men kan ikk finde dem nogen steder, og jeg vil så gerne have dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

maria_wlt

Den her

http://cdon.dk/film/hundehvalpen_silver_-_boks_(5_disc)-764893

Anmeld

19. oktober 2010

B&J

LenaJohansen skriver:

Er der nogen af jer der kender til silver filmene, filmen om den lille hund... Jeg har ledt og ledt og ledt og ledt en gang til, men kan ikk finde dem nogen steder, og jeg vil så gerne have dem...

kender den godt og gud hvor er det gode film har dem på vhs men kan desværre heller ikke finde dem på dvd jo engang men det var ikke de gamle stemmer men nye og det lød helt forkert

Anmeld

19. oktober 2010

CiSo

jaa, jeg kender dem godt.. har en på vhs hjemme ved min mor.  

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Var det ikke den silver??

Anmeld

19. oktober 2010

rk_07

Jeg har dem på VHS og dvd, men nej hvor er jeg skuffet over dvd filmene det rart at se hele serien så man forstår hvad der rigtigt sker men stemmerne og afsnit start og slut som kommer imellem filmen og ekstra sange osv det så fustrerende...

Hvorfor kunne de ikke bare indspille hvs versionen over på dvd så ville jeg blive så glad... men man kan få dem mange steder hvor alle 5 film er med til kun 100 kr.

jeg købte min box i fields, en lille butik hvor man kun kan købe cd'er og film... 

Anmeld

20. oktober 2010

LenaJohansen

maria_wt skriver:

Var det ikke den silver??

Jo det var præcis dem  

TI-Tusind tak

Anmeld

20. oktober 2010

Pena

LenaJohansen skriver:

Jeg ved de nogen gange har boxen i Blockbuster. Fx op til jul osv. Så måske du kan få/bestille den der. Men det er ikke fast sortiment.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.