Hvad blev jeres baby skønnet til uge 34?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.244 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

quar20

Ja som overskriften lyder.. Hvad blev jeres baby skønnet til i uge 34?!..

Nu har jeg jo været til jm. i uge 15 også igen i uge 28 og skal igen FØRST d. 4 hvor jeg jo så er i uge 37..! Syntes det er rimelig vildt a tjeg "kun" har været afsted de to gange, også skal til min 3. FØRST i uge 37..!! Også selvom jeg er flergangsgravid - så har jeg da stadig en masse spørgsmål og nogle behov for lige at få tjekket at lillebror er okay derinde..!! Og nu hvor jeg har begyndende svangerskabsforgiftning vil jeg da mene man burde blive fulgt lidt op på..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

mortilnoahogmelina

quar20 skriver:

Nu har jeg jo været til jm. i uge 15 også igen i uge 28 og skal igen FØRST d. 4 hvor jeg jo så er i uge 37..! Syntes det er rimelig vildt a tjeg "kun" har været afsted de to gange, også skal til min 3. FØRST i uge 37..!! Også selvom jeg er flergangsgravid - så har jeg da stadig en masse spørgsmål og nogle behov for lige at få tjekket at lillebror er okay derinde..!! Og nu hvor jeg har begyndende svangerskabsforgiftning vil jeg da mene man burde blive fulgt lidt op på..!!

Jeg tror virkelig det er meget individuelt hvor mange gange man kommer . 

Jeg var i uge 17 i uge 27 og skal først igen i uge 35 og så en sidste gang i uge 40 mener jeg det er , og jeg er første gangs fødende , så det må virkelig være individuelt , og jeg synes virkelig jeg mangler ufattelig meget information om alt muligt , men jeg har heldigvis haft en mor som ahr været rigtig sød til at hjælpe mig med at finde svar på mine spørgsmål .

Jeg har mange veninder som allerede i uge 20 har været der 4-5 gange det er hvad jeg når inden jeg har termin medmindre jeg føder før tid .  

Anmeld

19. oktober 2010

isimaven

hun blev skønnet til ca. 2200 gr.

Anmeld

19. oktober 2010

Anja

Min yngste datter blev skønnet til 2500g i uge 34, hun kom til verden 38+4 og vejede 4000g.

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

vores baby blev skønnet til at veje 2600 i uge 34 hehe

Anmeld

19. oktober 2010

Svei

Anja skriver:

Min yngste datter blev skønnet til 2500g i uge 34, hun kom til verden 38+4 og vejede 4000g.

Så tog hun godt på.. ej, de skøn er vidst ikke meget værd..

Anmeld

19. oktober 2010

SHERO

Elias blev skønnet til 3000 i uge 34, scannet til 2900 g i uge 35, knap 4000 g i uge 41+3, og født 13 dage over tid 2670 g... Så jeg giver ikke meget for hverken skøn eller scanning... :-D

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

quar20 skriver:

Jeg var afsted de samme gange som dig... 

Tristan blev skønnet til ca 2300..

(kom ud 39+0, 3744 g)

Anmeld

19. oktober 2010

henh01

quar20 skriver:

same same...

Jeg har det på nøjagtigt samme måde som du, har været der 2 gange og skal igen i morgen hvor jeg er 35+4. Gad også godt have svar på en masse ting, for godt nok er jeg 2. gangs fødende, meeeeen det er trods alt 6 år siden jeg fik min datter.

Jeg fik af vide i 29. uge at lillemanden vejede ca 200 g for meget og er meget spændt på hvad hun skønner ham til i morgen.

Anmeld

19. oktober 2010

Low

2100 g blev min søn skønnet til da jeg var 33+6. Jeg fødte en baby 16 dage over tid på 4055 g

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.