jeg har været på vægten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

CiSo

Her til morgen har jeg været på vægten, og jeg har taget 3 kg på, på 3 uger??? WHAAAAT? det er sørme da godt nok meget!!! Blev fuldstændig chokket, og var nærmest ved at gå i fødsel.. haha ej gas, men blev virkelig chokket..

Selvfølgelig har jeg også termin imorgen, så måske er det meget normalt at tage meget på de sidste uger op til fødslen.

Eller også kunne det have noget at sige, at jeg spiser som et sv*n! Puha hvor jeg spiser meget, mit mad program ser idag sådan ud:

6.00 står jeg op og spiser en kæmpe portion cornflakes med mælk.

10.00 står jeg rigtigt op, og spiser to rundstykker med smør. + mælk til.

12.00 3 rugbrødder med pålæg..

14.00 yogurt med mysli. 

17.00 1 toast.

19.00 aftensmad spiser ca to portioner..

omkring 21.00 noget the og brød eller hvad jeg ellers kan finde af rester i køleskabet.. måske noget slik..

ER DET NORMALT AT SPISE SÅ MEGET???

syntes det ser endnu værre ud, nu hvor det er kommet ned på skrift, det er godt nok meget jeg spiser.. Har slet ikke haft sådan en spise trang før i min graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Ayasmor

sophieamalia skriver:

Her til morgen har jeg været på vægten, og jeg har taget 3 kg på, på 3 uger??? WHAAAAT? det er sørme da godt nok meget!!! Blev fuldstændig chokket, og var nærmest ved at gå i fødsel.. haha ej gas, men blev virkelig chokket..

Selvfølgelig har jeg også termin imorgen, så måske er det meget normalt at tage meget på de sidste uger op til fødslen.

Eller også kunne det have noget at sige, at jeg spiser som et sv*n! Puha hvor jeg spiser meget, mit mad program ser idag sådan ud:

6.00 står jeg op og spiser en kæmpe portion cornflakes med mælk.

10.00 står jeg rigtigt op, og spiser to rundstykker med smør. + mælk til.

12.00 3 rugbrødder med pålæg..

14.00 yogurt med mysli. 

17.00 1 toast.

19.00 aftensmad spiser ca to portioner..

omkring 21.00 noget the og brød eller hvad jeg ellers kan finde af rester i køleskabet.. måske noget slik..

ER DET NORMALT AT SPISE SÅ MEGET???

syntes det ser endnu værre ud, nu hvor det er kommet ned på skrift, det er godt nok meget jeg spiser.. Har slet ikke haft sådan en spise trang før i min graviditet..

hihi.. skal du ikke være ked af.. dagen før jeg fødte Aya spiste jeg 2 menuer på burgerking + en desert og en ekstra cola

Anmeld

19. oktober 2010

Ayasmor

og det var bare frokosten

Anmeld

19. oktober 2010

morethanperfect

Jeg spiser ligeså meget .. Helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.