Hvornår sys i???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

875 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

MIWULA

Hvornår sys i at man skal være klar med børneværelset og alle de andre ting man nu skal ha klar når baby kommer??? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Ranarupta

MIWULA skriver:

Hvornår sys i at man skal være klar med børneværelset og alle de andre ting man nu skal ha klar når baby kommer??? :-)

Børneværelset kan sagtens vente til efter barnet er kommet, synes jeg. 
Vi bruger ikke værelset til andet end at skifte Albert i og til opbevaring af hans tøj og legetøj, selvom værelset nu er helt klart til ham.

Men inden længe skal han også sove derinde om natten. Og han er 5 mdr. gammel.

Mht. "andre ting", så ved jeg ikke helt, hvad du mener? 

Anmeld

19. oktober 2010

RumlesMor

Jeg ville da bruge min barsel inden fødslen til at gøre børneværelset klart. Så går tiden med et hyggeligt projekt, og omvendt...så har man ikke den samme tid når barnet først er kommet.

Det er rigtigt at barnet ikke bruger værelset så meget i starten, men så er det gjort...

Anmeld

19. oktober 2010

Ranarupta

RumlesMor skriver:

Jeg ville da bruge min barsel inden fødslen til at gøre børneværelset klart. Så går tiden med et hyggeligt projekt, og omvendt...så har man ikke den samme tid når barnet først er kommet.

Det er rigtigt at barnet ikke bruger værelset så meget i starten, men så er det gjort...

Helt enig i dét med at det er lækkert, at det er gjort.

Jeg er tilpas meget kontrolfreak, at jeg helst ville have det klart inden fødslen. Så det fik jeg

Anmeld

19. oktober 2010

Low

Min søn er snart 4 mdr og han har ikke noget værelse. Jo men han sover inde på mit værelse. Det er først når han bliver lidt ældre at jeg laver hans værelse

Anmeld

19. oktober 2010

MIWULA

Ranarupta skriver:

Børneværelset kan sagtens vente til efter barnet er kommet, synes jeg. 
Vi bruger ikke værelset til andet end at skifte Albert i og til opbevaring af hans tøj og legetøj, selvom værelset nu er helt klart til ham.

Men inden længe skal han også sove derinde om natten. Og han er 5 mdr. gammel.

Mht. "andre ting", så ved jeg ikke helt, hvad du mener? 

Tænker taske klar til føslen, barnevogn hvornår den skal hjem og alt sådan noget. ;-)

Anmeld

19. oktober 2010

Margorie

Tja, jeg vil gerne have alt klart inden uge 37. Altså vasket alt tøj, pakket tasken, have pasningsmuligheder parat til vores store pige, have bleer, mme og flasker på deres plads, sengen redt og liften klar Børneværelset må vente da vi er lige oppe over at skulle flytte

Anmeld

19. oktober 2010

Lucipher

Tasken kan man hvis ikke pakke for tidlgt. Man ved jo ikke liiiige hvornår man nu skal afsted. Max er 4 måneder nu og han har ikke noget værelse. Han sover ved siden af vores seng.

Anmeld

19. oktober 2010

Ranarupta

MIWULA skriver:

Tænker taske klar til føslen, barnevogn hvornår den skal hjem og alt sådan noget. ;-)

Barnevogn købte vi brugt i januar (tror jeg det var) og jeg havde termin i juni. Vi fik den med hjem med det samme, men opbevarede den hos min mor og far, da jeg pludselig fik et "anfald" af overtro (der siger, at det bringer ulykke at have barnevognen i hjemmet før barnet er født).

Omkring april pakkede jeg tasken til fødegangen og så stod den ellers bare der.

Puslebordet med alt indhold blev også gjort klart i slutningen af april og som jeg nævnte til en anden, så er jeg lidt af en kontrolfreak, så jeg lavede lange lister over nødvendige ting og knap så nødvendige ting.

Vi var klar et godt stykke tid før vores Albert kom.

Anmeld

19. oktober 2010

MIWULA

Okey Tak for svarne meget rart og vide hva i andre sys. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.