RumlesMor skriver:
Ved godt at jeg lige nu gentager mig selv...er vist ikke for skarp i dag. Måske er det feber-vildelse?
Men I må altså hjælpe (og bærer over med) mig.
Se lige min tegning. Jeg har kun 3 huler i min pose, markeret med rød tusch. De barnevognsseler jeg kender fæstnes i siderne omkring barnets numse - så jeg mangler altså huller der hvor jeg har tegnet cirkler...?
Ej det kan jeg da godt se, der er da noget der ikke helt stemmer overens.
Jeg har en org. voksi og der er der ingen problemer, har også sådan en varm sovepose ting fra babysam og der er der heller ingen problemer. Mærkeligt
Jeg tager klapvogns selen ud, lægger posen i klapvognen og sætter så de 2 spænder til barnevognsselen fast i bunden af klapvognen sådan så barnevognsselen er inden i posen. Håber det giver mening ellers tager jeg gerne et billede i aften med en pose og selen :-) Om sommeren tager jeg jo så bare posen ud, og så har hun siddet i barnevognsselen i klapvognen.
Håber du finder en løsning
Hov kom lige til at tænke på, Kan dine seler ikke løsnes altså tages helt ud? for så kan en 5 punks sele for mig af se godt komme i din pose ud fra den tegning du viser. Den skal bare tages ud i den ene ende og så trækkes igennem. og så den man klikker selen i mellem benene i det midterste hul. Åhhh det er så svært og beskrive på skrift. Hvilken klapvogn har du?
Anmeld