Samler I på Disney klassikere?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Lucipher

Malonde1985 skriver:

Åh jeg mangler MANGE endnu!

Eeeelsker også at se de film sammen med min datter - måske nok mest mig der eeeeeeelsker dem  min datter er helt syg med Mads & Mikkel, og 101 dalamatinere

Mads og mikkel var også min yndlings da jeg var lille. Kan stadig fælde en tåre når jeg ser den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

DLM

ELSKER Disney klassikere, har mange af dem jeg har bare ventet i årvis på at de skulle sende skønheden og udyret på dvd igen

Anmeld

19. oktober 2010

maria_wlt

Malonde1985 skriver:

Jeg samler på Disney Klassikere  Gør du??

WEEE Skønheden & Udyret er udkommet idag

NEMLIG... Og den kom lige ned i samlingen...

Det er sku en af de bedste 

Anmeld

19. oktober 2010

Ammi

Malonde1985 skriver:

Ja, men tit har de dem altså på tilbud flere steder. Jeg har købt flere af dem til kun 50,- stk...  og det er jo ikke sådan at man SKAL købe alle på én gang.. Det er jo lidt en samler-ting, så man køber en film engang imellem hvis man falder over lige nøjagtig den man står og mangler osv

Det lyder som en super smart måde Jeg har oftest købt dem når de lige er blevet genudgivet også koster de jo kassen:p Men vil helt sikkert begynde at gøre som dig:p

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

Ammi skriver:

Det lyder som en super smart måde Jeg har oftest købt dem når de lige er blevet genudgivet også koster de jo kassen:p Men vil helt sikkert begynde at gøre som dig:p

Ja de er rimelig peberet i pris lige når de kommer ud, men hvis man lige venter lidt (altså self. køber dem der er rift om - tror jeg der er om skønheden og udyret, løvernes konge osv), så kan man tit finde dem billigere med tiden..

Anmeld

19. oktober 2010

Malonde1985

maria_wt skriver:

NEMLIG... Og den kom lige ned i samlingen...

Det er sku en af de bedste 

Ja helt enig - vil faktisk gå så langt og sige, at det er den bedste! Nøj hvor jeg tudede til den da jeg var mindre  

Anmeld

19. oktober 2010

Lisbeth1985

Jeg har en del af dem. Det er så hyggeligt

Anmeld

19. oktober 2010

rk_07

Uuuuuh elsker disney klassikerne

Skal ud og købe skønheden og udyret idag og så mengler jeg kun 3 stk.

Og de skulle lave 2 mere...

50. To på flugt - Et hårrejsende eventyr skulle komme i 2011

51. Ramayana skulle komme i 2012

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.