hei

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Minipigen

Hej allesammen.

jeg vidste ikke lige hvor mit spørgsmål hører til henne...

men her kommer det: løber jeres bryster os bare hele tiden ?

det gør mine, jeg bliver nødt til at sove med bh om natten... og det får jeg altså rimelig ømme bryster af... så tænkte på om der var nogen der havde en ide til hvordan jeg gøre sådan så de ikke løber så meget ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Minipigen

Minipigen skriver:

Hej allesammen.

det gør mine, jeg bliver nødt til at sove med bh om natten... og det får jeg altså rimelig ømme bryster af... så tænkte på om der var nogen der havde en ide til hvordan jeg gøre sådan så de ikke løber så meget ???

håber der er nogen som gider give mig et svar istedet for bare at læse og gå videre...

Anmeld

19. oktober 2010

Magsen

Minipigen skriver:

Hej allesammen.

ved nu ikke hvad du skal gøre for at de ikke løber mere ..

men mine gør det også.. og jeg prøvede også at sove med bh men det er da helt umuligt da jeg synes det er meega ubehageligt. så her blev det til en stramtsiddende top med ammeindlæg i ..

Anmeld

19. oktober 2010

Mira0911

Brug evt ammeindlæg... 

Håber du finder en løsning på det... 

Lige et sidespring - Man kan ikke forvente at hver bruger som kigger alle forskellige tråde... Man svare hvor man kan... 

Anmeld

19. oktober 2010

serinasmor

jeg mindes at jeg sov med bar overkrop på stofble og vådliggerlagen...

Anmeld

19. oktober 2010

birthee

Der er desværre nok ikke så meget andet at gøre - jeg måtte også sove med BH de sidste 4 uger før Frederik blev født... Men er det ikke bedre med en ammebh uden bøjle??? Jeg kan huske jeg også brugte en sportsbh, den kunne holde det på plads der skulle holdes på plads, og jeg kunne have amme-indlæg i den... Ellers sov jeg med et stort dobbelt-foldet håndklæde under mig...

Håber det er fordi lille-manden snart melder sin ankomst...

Knus Birthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.