Den bliver der - selvfølgelig gør den det:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Lotus86

Armen altså... Så er man top lykkelig over endelig at have fået de to magiske streger, men vups, lige med det samme melder frygten sig... Hvad nu hvis den ikke bliver der...????

Det kører rundt i mit hoved 24/7, men NU har jeg besluttet mig for, at min lille spire bliver hvor den er, og at jeg om ca. 8 mdr. ligger med et sundt og raskt barn i armene

Hvad har i andre gjort for at holde ud indtil 12. uge?

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

hc=k

Lotus86 skriver:

Armen altså... Så er man top lykkelig over endelig at have fået de to magiske streger, men vups, lige med det samme melder frygten sig... Hvad nu hvis den ikke bliver der...????

Det kører rundt i mit hoved 24/7, men NU har jeg besluttet mig for, at min lille spire bliver hvor den er, og at jeg om ca. 8 mdr. ligger med et sundt og raskt barn i armene

Knus Nanna

Da jeg var gravid tænkte jeg hele tiden at hvorfor skulle den ikke blive der. Jeg tænkte virkelig meget på at hvis det er sundt og raskt så bliver det der og hvis ikke så er det nok bedst sådan. Jeg har en smuk søn nu

Anmeld

19. oktober 2010

Fru.Mäes <3

LAD VÆR AT TÆNKE PÅ DET

Du skal bare tænke JUBIII, JEG ER GRAVID og alle sådan dejlige tanker.. Du skal ikke tænke på at det kan gå galt - men ved det er skide svært.. Jeg havde det nemlig på samme måde som dig - men besluttede mig for at tænke KUN positivt!!

F.eks.

- Hvem ligner han? (Vi får en dreng)

- Hvornår melder han mon sin ankomst?

- Hvornår mon jeg får hans første smil at se osv.

Krams Rikke

Anmeld

19. oktober 2010

Lotus86

FrøkenHedegaard skriver:

LAD VÆR AT TÆNKE PÅ DET

Du skal bare tænke JUBIII, JEG ER GRAVID og alle sådan dejlige tanker.. Du skal ikke tænke på at det kan gå galt - men ved det er skide svært.. Jeg havde det nemlig på samme måde som dig - men besluttede mig for at tænke KUN positivt!!

F.eks.

- Hvem ligner han? (Vi får en dreng)

- Hvornår melder han mon sin ankomst?

- Hvornår mon jeg får hans første smil at se osv.

Krams Rikke

Ja, jeg ved det godt... Og forsøger virkelig også at sige til mig selv, at selvfølgelig bliver den derinde...

Men har bare efterhånden fået det indtryk, at det jo nærmest er umuligt ikke at få en abort, synes folk skriver om det hele tiden

Anmeld

19. oktober 2010

Julieogbaby

Lotus86 skriver:

Knus Nanna

Jeg har det på samme måde Så desværre ingen gode ideer herfra.

Anmeld

19. oktober 2010

Thereseh

Jeg har det også på fuldstændig samme måde.....og har ingen gode idéer ... 

Anmeld

19. oktober 2010

betiinsen

har det ligesådan, er i uge 9, og er mega nervøs hele tiden og har været det siden uge 4. Hmm synes tiden går langsomt, men man kan jo ikke selv gøre hverken fra eller til..

Anmeld

19. oktober 2010

otlitrom

Jeg er ikke så langt, kun 4+4. Men jeg har den indstilling, at det er forudbestemt om den bliver der eller ej, og jeg kan hverken gøre fra eller til. Så vi kan som kommende forældre sende al vores kærlighed ned til den lille tot, og så er resten op til den.

Når det niver eller prikker tænker jeg (ganske naivt) at den bare er ved at flytte rigtigt ind, ligesom når man flytter møbler så det er der ikke noget galt i...

Anmeld

19. oktober 2010

Lotus86

kitty skriver:

Jeg er ikke så langt, kun 4+4. Men jeg har den indstilling, at det er forudbestemt om den bliver der eller ej, og jeg kan hverken gøre fra eller til. Så vi kan som kommende forældre sende al vores kærlighed ned til den lille tot, og så er resten op til den.

Når det niver eller prikker tænker jeg (ganske naivt) at den bare er ved at flytte rigtigt ind, ligesom når man flytter møbler så det er der ikke noget galt i...

Nåår.. Det er en meget sød fortolkning af alt den rumsteren der foregår i underlivet, den tror jeg at jeg vil holde mig til

Anmeld

19. oktober 2010

MIWULA

Man kan bare ikke lade vær og tænke på det. ddesværre. Men da jeg var der tænkte jeg hvis den ikk blev hvor den var måtte det være fordi den ikk var rask og nu er jeg i uge 22 og er over den tanke men nu er dert bare kommet en ny op og det er uhh jeg håber sådan jeg ikk føder før han kan overleve og det er der først en LILLE chance for når jeg er i uge 24. (Venter en lille dreng. )

Håber alt går som det skal. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.