Jordemoder i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
0 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Isabella_mor

Ja i morgen skal vi lige en tur til jordemoder.. til sædvanlig tjek.. det er det første "rigtige" tjek hvor hun skal tjekke urinen og mærke rigtigt på maven og vi skal sikkert også lige høre hjertet slå...

og så skal vi nok bare snakke stille og roligt..

jeg ved ikke om jeg har nogle spørgsmål. jeg er ikke nervøs for fødslen endnu.. i mine øjne er der laaaaaang tid til. selvom jeg er 28+6 i morgen.. der skal helst gå 10 uger MIN, hvertfald til han har besluttet sig for at ville ud.. 

Men jeg er sgu lidt nervøs for at udvikle ssf, selvom jeg har absolut ingen tegn på det.. nok fordi at min venninde lige har født sin datter i Akut kejsersnit fordi at hendes svangerskabsforgifning havde udvilklet sig til at det kunne gå hen og blive fatalt for både hende og lille bebs.. så hun skulle hasteopereres osv... i 33+4 tror jeg det var..  og nu ligger lillepigen i kuvøse med sepap eller hvad det hedder og slanger og sikkert også sonde, og min venninde er selv udskrevet og sover hjemme mens lillepigen skal blive på hospitalet i lidt over 2 ugers tid endnu... 

og jo jeg er sgu nok også mega nervøs for fødslen i det at han måske kan være for stor til at jeg kan føde normalt og at jeg så også skal igennem akut kejsersnit ligesom min mor skulle det med min lillebror.. det er en skrækhistorie som spøger i baghovedet på mig i ny og næ..  så det vil jeg nok snakke med hende om.. også bare fordi at jeg har ikke så brede hofter...  

og også det med amningen skal vi nok også snakke om, fordi at jeg har små og ret spændte bryster allerede nu.. og de har været sådan hele graviditeten og hvis de skulle blive mere udspilede hvordan i helvede skulle jeg så kunne amme min lille dreng.. 

der er vel altid en masse spørgsmål som man gerne vil have svar på og helst positive svar som "det sker ikke for jer og nej nej du kan sagtens skide den lille gnalling ud uden problemer, og amningen, det bliver ikke noget problem" men der skal sgu nok komme problemer.. hele graviditeten har været et helvede med ind og ud af sygehuset og ondt i maven i utide og enten hård eller raket mave.. og alt den kvalme jeg har haft og nu er jeg også begyndt at få en masse sure opstød... men min appetit den er go. jeg æder og æder syntes jeg selv.. og jeg er begyndt at have den VILDESTE trang til chokolade og slik... det er ikke så godt... men jeg under mig selv lidt slik engang imellem og lidt chokolade fordi at jeg jo alligevel er skide tynd og godt lige kunne bruge lidt ekstre fedt på kroppen til at tå imod med...   og så smager det jo også så pisse godt...  

nu ryger jeg jo ikke og jeg drikker heller ikke, så kan det sgu ikke være så slemt at unde sig selv en lille marabou engangimellem.. så længe jeg husker havregrynen om morgenen og alle de andre måltider..

og og og... i morgen kommer svigerfar sørme med morgenbrød og så skal vi male køkken og i IKEA og hente køkken JUHUUU nu sker der sgu endelig noget i det projekt...  må hellere lige gå ud og spartle nogle huller..

tak fordi at du læste med så længe... go' dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.