hmm så kom mandag morgen.
væk uret ringe kl 5 slukket det og vente mig om på den anden sidde, kl 5.30 vågner jeg for min kæreste ringer og vil sige godmogen.
monique ud af sengen på med tøjet og ud af døren for af kunne nå bussen der køre 20min. gå gang fra hvor vi bor. ud i regn til albuen. ikke nok med det da jeg er halv vejs op til bussen kommer jeg i tanke om jeg har glemt nøglen til den cykel der holder i rødby tilbage igen efter dem.. også er det bare i hurtigt gang den anden vej..
puha..
når men så da vi sidder i bussen kommer jeg i tanke om af jeg har glemt noget skifte tøj til monique og hendes vac. kort da hun skal have sin 15mdr vac.>( så kan mandagen ikke gå meget bedre trode jeg da..
monique kommer ned i dagplejen og leger lidt i mens hanne og mig snakker lidt om hvad der sket i ferien. og da jeg så skal gå siger hanne vi tag regnetøjet af. inden uder regne tøjet er monique så driv våd så det dyre regnetøj som hun har haft på er det bare løbe lige igennem>(
når men da jeg så cykeler fra dagplejen af ned for af stille cykel igen og selv komme ud til mit aktivering kommer der en fyr i sin bmv forbi mig og giver mig alt det vand der lå på vejen lige i hovede og ud over mig. (sådan tænket jeg nu tag jeg sku hjem og gemmer mig væk til det bliver varmt igen)
så glæde mandag morgen fra en meget våd michelle
Anmeld