lorte mandag morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

992 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. august 2008

moniquesmor

hmm så kom mandag morgen.
væk uret ringe kl 5 slukket det og vente mig om på den anden sidde, kl 5.30 vågner jeg for min kæreste ringer og vil sige godmogen.
monique ud af sengen på med tøjet og ud af døren for af kunne nå bussen der køre 20min. gå gang fra hvor vi bor. ud i regn til albuen. ikke nok med det da jeg er halv vejs op til bussen kommer jeg i tanke om jeg har glemt nøglen til den cykel der holder i rødby tilbage igen efter dem.. også er det bare i hurtigt gang den anden vej..
puha..
når men så da vi sidder i bussen kommer jeg i tanke om af jeg har glemt noget skifte tøj til monique og hendes vac. kort da hun skal have sin 15mdr vac.>( så kan mandagen ikke gå meget bedre trode jeg da..

monique kommer ned i dagplejen og leger lidt i mens hanne og mig snakker lidt om hvad der sket i ferien. og da jeg så skal gå siger hanne vi tag regnetøjet af. inden uder regne tøjet er monique så driv våd så det dyre regnetøj som hun har haft på er det bare løbe lige igennem>(

når men da jeg så cykeler fra dagplejen af ned for af stille cykel igen og selv komme ud til mit aktivering kommer der en fyr i sin bmv forbi mig og giver mig alt det vand der lå på vejen lige i hovede og ud over mig. (sådan tænket jeg nu tag jeg sku hjem og gemmer mig væk til det bliver varmt igen)

så glæde mandag morgen fra en meget våd michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

fam.4xc

åhhh sikken en start du har fået - det kan da ku gå hen og blive bedre ;)

Kram herfra

Anmeld

4. august 2008

st

Æv for en morgen. Alt det der har kunnet gå galt er da også gået galt. Æv æv.

Som fam. 4xc siger, så kan det kun blive bedre. ;)

st.

Anmeld

4. august 2008

moniquesmor

jeg nåde da bussen:$

Anmeld

4. august 2008

MorCamilla

Øv altså, sikke en god måde at starte en ny uge på. :( Så kan man da rigtig sige at du har været uheldig.. Men i det mindste nåede du da bussen...;)

Anmeld

4. august 2008

SaNiNa

sikke en morgen... kan den blive værre...

stort (H) her fra... håber resten af dagen bliver bedre

Anmeld

4. august 2008

Mathilde

Puha sikke en mandag morgen.... Det positive er, at det kun kan gå fremad og blive bedre;)

Jeg håber resten af din dag bliver lidt bedre:)

Anmeld

4. august 2008

moniquesmor

tak skal i have alle sammen kan se fra vindue af solen er begyndet af tit frem:)..

Anmeld

4. august 2008

H+S Skjolgborg.

*GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. EJ UNDSKYLD. men kender godt de morgene der... vores var også ret våd glemt da pyha ikke nået.Men kunne godt have taget en varm vandtæt hur på mit hovede. børne hoppe i vand på vej derned der er pyha kun 100 m til vuggestuen.Mine sko var bare slet ikke tætte.Så da min søn og jeg kom hjem igen efter af havde aflever lillesøster var jeg mega våd alt måtte af - trusserne pyha... Så i tørt tøj på og lave varmt choklade til søn og mig og nu putte vi her i sengen med dyner og ser film + lidt com..
Dejligt.
Knus fra Henriette..

P,s Vi strække den lige til 9.20 med af gå derned for af se om det stille lidt af det mega regnvejr men NEJJJJ...Så den blev lidt sent i dag hun var der 9.45.men pyt jeg ser/vi ser hende jo første næste mandag øvøvøvøv...Men sådan er det vi køre jo ugeskift men hun bor her. :D

Anmeld

4. august 2008

H+S Skjolgborg.

p.ss og nu RENGER DET SLET IKKE I DALMOSE PT.(?)(?)8D
hmmm underligt vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.