Kan snart ikke mere!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
14 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

6800

Ja er 41+1 i dag, slimproppen røg i søndags og har siden lørdag haft nogle små veer, som ikke udvikler sig overhovedet....

Har så mange smerter efterhånden, så bare det og skulle vende sig på sofaen kan virke helt uoverskueligt!!

Synes tiden er uendelig lang, har gjort alt klar, huset er gjort rent, har set de film jeg gider se....keeeeeder mig!!!!!!

Ja et lille surt opstød fra mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Mi

Forstår godt at du ikke orker mere. Men nu må det jo også snart ske.

mvh

marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

19. oktober 2010

6800

MarianneSonne skriver:

Forstår godt at du ikke orker mere. Men nu må det jo også snart ske.

mvh

marianne

www.stjerneleg.dk

ja det håber jeg

Anmeld

21. oktober 2010

Magsen

6800 skriver:

Ja er 41+1 i dag, slimproppen røg i søndags og har siden lørdag haft nogle små veer, som ikke udvikler sig overhovedet....

Har så mange smerter efterhånden, så bare det og skulle vende sig på sofaen kan virke helt uoverskueligt!!

Synes tiden er uendelig lang, har gjort alt klar, huset er gjort rent, har set de film jeg gider se....keeeeeder mig!!!!!!

kan viiirkelig godt forstå dig!

jeg er såååå træt og jeg har stadig 4 dage til termin!!

- for at din bebz kommer ud snart.

og så får du også lige en ..

Hilsen Maggieh der håber jeg ikke skal gå lige så længe som dig!!

Anmeld

21. oktober 2010

6800

Maggieh skriver:

kan viiirkelig godt forstå dig!

jeg er såååå træt og jeg har stadig 4 dage til termin!!

- for at din bebz kommer ud snart.

og så får du også lige en ..

Hilsen Maggieh der håber jeg ikke skal gå lige så længe som dig!!

Mange tak...håber heller ikke for dig, at du kommer til at gå lige så længe...er nu 41+3 og der er stadig ikke tegn på noget....

Anmeld

21. oktober 2010

Magsen

6800 skriver:

Mange tak...håber heller ikke for dig, at du kommer til at gå lige så længe...er nu 41+3 og der er stadig ikke tegn på noget....

iih, hvor nedern :/ .. 

jeg har en masse tegn det så bare falske tegn hele tiden så ved sku egentlig ikke hvad der er værre ..

Anmeld

21. oktober 2010

Dinna88

6800 skriver:

Hvad med at lave noget kreativt til at få tiden til at gå? Male, tegne, scrapbooking, anything. Nu ved jeg ikke lige om du er en af de kreative og om du er i stand til det fysisk, men det var da en mulighed. 

for at der snart sker noget!

Anmeld

21. oktober 2010

6800

Maggieh skriver:

iih, hvor nedern :/ .. 

jeg har en masse tegn det så bare falske tegn hele tiden så ved sku egentlig ikke hvad der er værre ..

jo jeg har også en masse plukkeveer og små veer, de bliver bare ikke til mere... 

Anmeld

21. oktober 2010

Ox.

6800 skriver:

Åh hvor kan jeg huske det ...

Gik selv til 41+5 det var SÅ hårdt, men bare rolig, inden du ved af det, har du din dejlige bebs i armene!

Anmeld

21. oktober 2010

Magsen

6800 skriver:

jo jeg har også en masse plukkeveer og små veer, de bliver bare ikke til mere... 

mh precis..

faktisk lige her i nat, begyndte de at nive lidt mere, så tænkte selvf. at nu var det måske men der sker bare aldrig mere end det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.