Tillad mig at dele Celina med Jer :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

skøjte-prinsessen

JustAnotherName skriver:

Celina kom til verden den 22 maj 2009, klokken 00:43 efter 3½ timer med veer, og kun 8 minutters presseveer. Hun målte 52 cm. og vejede 3740 gram.

Idag er Celina knap 17 måneder. En glad pige med krudt i måsen.
Hun måler nu 80 cm. og vejer knap 10 kg.

Her er hun i billeder......     

hvor er hun dog bare dejlig og se lige de øjne, de da ikke til at stå for dejlig tøs du har dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

mor-til-vanessa

JustAnotherName skriver:

Celina kom til verden den 22 maj 2009, klokken 00:43 efter 3½ timer med veer, og kun 8 minutters presseveer. Hun målte 52 cm. og vejede 3740 gram.

Idag er Celina knap 17 måneder. En glad pige med krudt i måsen.
Hun måler nu 80 cm. og vejer knap 10 kg.

Her er hun i billeder......     

åhhh hvor er hun altså lækker

Anmeld

19. oktober 2010

JustAnotherName

1000 tak for alle Jeres søde ord.
Det varmer jo altid i et moder-hjerte, at få rost sit barn

Jer der spørger til sengetøjet. Det har faktisk været MIT dengang jeg var baby. Min mor har gemt det. Så det er vaske-ægte 70/80'er retro sengetøj 

Jeg har 2-3 stykker (vedhæfter lidt billeder) baby-sengetøj, og jeg har været meget glad for, at min mor passede så godt på det. For det er da lidt ekstra sjovt, at have sådan noget sengetøj til sine børn, når man faktisk også selv har ligget i det som spæd engang.

Så desværre, så tror jeg ikke det kan købes nogen steder.
Men hvis man kan finde ud af at sy, så kan man sikkert godt finde noget stof der minder en del om det, og selv sy et betræk (jeg har dog ikke de kunstskaber i mig)

Knus fra Katrine.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2010

JustAnotherName

Nu hvor jeg allerede er kommet så godt igang med at fremvise old-fund fra "dengang jeg var lille", så skal i næsten også lige se disse par billeder af "1-ÅRS KJOLEN" 

Foto 1 = Mig i år 1982
Foto 2 = Bianca i år 2008
Foto 3 = Celina i år 2010

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2010

Loa

Cute cute cute......

Anmeld

19. oktober 2010

Ina33

nååå hvor er hun sød...

Anmeld

19. oktober 2010

LISBETH:-)

JustAnotherName skriver:

1000 tak for alle Jeres søde ord.
Det varmer jo altid i et moder-hjerte, at få rost sit barn

Jer der spørger til sengetøjet. Det har faktisk været MIT dengang jeg var baby. Min mor har gemt det. Så det er vaske-ægte 70/80'er retro sengetøj 

Jeg har 2-3 stykker (vedhæfter lidt billeder) baby-sengetøj, og jeg har været meget glad for, at min mor passede så godt på det. For det er da lidt ekstra sjovt, at have sådan noget sengetøj til sine børn, når man faktisk også selv har ligget i det som spæd engang.

Så desværre, så tror jeg ikke det kan købes nogen steder.
Men hvis man kan finde ud af at sy, så kan man sikkert godt finde noget stof der minder en del om det, og selv sy et betræk (jeg har dog ikke de kunstskaber i mig)

Knus fra Katrine.

Øv øv men begge sæt er da bare super fede. Hvis du en dag beslutter dig for at ville sælge så vil jeg MEGET gerne købe det.

Anmeld

19. oktober 2010

JustAnotherName

Mange tak skal I have allesammen for Jeres søde ord 

Anmeld

19. oktober 2010

JustAnotherName

lisbeth2910 skriver:

Øv øv men begge sæt er da bare super fede. Hvis du en dag beslutter dig for at ville sælge så vil jeg MEGET gerne købe det.

Hehe, det skal jeg huske... Meeeeen, de har vist for stor værdi til at jeg kan skille mig af med dem, da det jo er gemme-arv. Jeg tænker at det måske kan bruges igen, hvis nu jeg sørger for også at passe RIGTIG godt på det .....Hvem ved om mine børnebørn så en dag ligger i det *smiler*

Anmeld

19. oktober 2010

B&J

Nej hvor en charmetrold i har jer der så dejlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.