Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det kan du Du venter dig ^^
Hvor har du købt den lillae henne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thereseh skriver: Stort tillykke Mine var heller ikke så tydelige i starten, men synes de er tydeligere nu.
Stort tillykke
Mine var heller ikke så tydelige i starten, men synes de er tydeligere nu.
Tak og tillykke til dig også - hvor langt er du henne nu?
Shibby skriver: Det kan du Du venter dig ^^ Hvor har du købt den lillae henne?
Super Er bare så glad.
Min kæreste købte testene i lidl igår - han stolede ikke helt på dem fra testmig.dk. Den er så også noget mere tydelig.
bagger26 skriver: Sagtens, de ser meget positive ud, så der skulle vist ikke være så meget tvivl.. Jeg ville i hvert fald personligt erklære mig gravid hvis det var mine test..
Sagtens, de ser meget positive ud, så der skulle vist ikke være så meget tvivl.. Jeg ville i hvert fald personligt erklære mig gravid hvis det var mine test..
Mon jeg ikke skulle gøre det samme så?
miss freja skriver: Mon jeg ikke skulle gøre det samme så?
Det syntes jeg du skulle.. Tillykke med du skal være mor..
Tillykke med den lille i maven...
Mine så præcis ligesådan ud, og der er ingen tvivl nu... Så ja, er sikker på at den er god nok... !!
miss freja skriver: Tak og tillykke til dig også - hvor langt er du henne nu?
Jeg er ikke sikker. Skal til læge i næste uge. I følge sidste mens, er jeg 6 uger henne, men tror muligvis kun jeg er 5 uger.
2 streger = gravid..! Så TILLYKKE Det er forskelligt hvor tydelig en streg er pr. slags af test når ikke du er længere henne. Men du kan roligt smile, for den er posektiv.
Camumilla skriver: Tillykke med den lille i maven... Mine så præcis ligesådan ud, og der er ingen tvivl nu... Så ja, er sikker på at den er god nok... !!
Dejligt at høre at dine også så sådan ud - så skal jeg vist ikke bekymre mig mere over det Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128