Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hc=k skriver: Det er mig
Ej jeg ved ikke om det er et frækt spørgsmål men har du ikke tabt dig helt vildt? Du ser skide godt ud!
Astasmor skriver: den vil jeg da også lige være med på så, her kommer der nogen billeder af migbilled nr 1: gammlet billed af mig fra 9 klasse. billed nr 2: er jeg lige blevet klippet for 2 uger siden idag.billed 3: dagen efter jeg blev klippet, blev jeg farvetbilled 4: mig som babybilled 5: et billed hvor jeg smiler rent faktis
den vil jeg da også lige være med på så, her kommer der nogen billeder af migbilled nr 1: gammlet billed af mig fra 9 klasse. billed nr 2: er jeg lige blevet klippet for 2 uger siden idag.billed 3: dagen efter jeg blev klippet, blev jeg farvetbilled 4: mig som babybilled 5: et billed hvor jeg smiler rent faktis
Du burde smile MEGET mere på ALLE dine billeder!!! Det gør dig meget kønnere. For det er du da!
Mig
JustAnotherName skriver: Her er et par forskellige af mig fra præcis et år tilbage (første foto er fra oktober 2009) og frem til nu (det sidste foto er 5 uger gammelt)........hvor jeg desværre har taget en del på. Nej, huuuha da, hvor bliver det lige pludseligt TYDELIGT (også endnu mere for mig selv) at se på sådan en lille billede-serie, hvor meget ekstra sul der er kommet på kinderne bare i løbet af ET ÅR!!!
Her er et par forskellige af mig fra præcis et år tilbage (første foto er fra oktober 2009) og frem til nu (det sidste foto er 5 uger gammelt)........hvor jeg desværre har taget en del på.
Nej, huuuha da, hvor bliver det lige pludseligt TYDELIGT (også endnu mere for mig selv) at se på sådan en lille billede-serie, hvor meget ekstra sul der er kommet på kinderne bare i løbet af ET ÅR!!!
Men du er stadig lækker
Laulund87 skriver: Mig
Så ved jeg hvad jeg skal kigge efter
Tulipan skriver: Så ved jeg hvad jeg skal kigge efter
Ja da, bortset fra at jeg er klippet korthåret siden og fået nye briller, men ellers så ja Mit profilbillede er mere sigende
Woob woob , her hopper jeg da osse lige med
Har ikke lige så mange , uden lille pigen
1-2 er nye billeder
3 er for 2 år siden
og 4 er over 6 år siden.. før børn
michella80 skriver: Ej jeg ved ikke om det er et frækt spørgsmål men har du ikke tabt dig helt vildt? Du ser skide godt ud!
Hehe det er ikke frækt at spørge og jo jeg har tabt mig hehe. 14 kg er jeg oppe på nu og vægten falder stadig
Tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128