PCO venlig mad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

Sunflower

Hejsa

Jeg har PCO Jeg er normalvægtig og dyrker meget motion, men desværre er jeg simpelthen bare så træt så træt Derfor har jeg besluttet mig for at jeg vil prøve at spise PCO venlig mad. I bund og grund syntes jeg det var sårre simpelt, men nøj hvor er jeg blevet klogere... men slet ikke klog nok. FX fandt jeg ud af at RØDBEDER er NO GO og bananer er NO GO, at man slet ikke må spise så meget frugt som jeg ellers går og propper i mig, og så ææææælsker jeg rugbrød og meget andet... Jeg er helt sikker på der er en masse andre, der som mig tror at de spiser PCO venligt og så pludselig finder ud af at det og det og det må man slet ikke spise.

Så her kommer det: Er der ikke nogle af jer super dejlige piger som er kloge på PCO mad og kunne smide et par ideer i denne tråd?? Så ville jeg bare blive rigtig glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Dictes mor

Har du læst den bog, der hedder spis dig gravid, der er masser af ideer til pco-venlig mad

Anmeld

19. oktober 2010

Sunflower

Dictes mor skriver:

Har du læst den bog, der hedder spis dig gravid, der er masser af ideer til pco-venlig mad

Nej jeg har ikke læst den, fordi jeg netop har hørt at der ikke er så mange ideer men at den primært beskriver principperne... og det er jeg bare ikke så god til... Men det er måske ikke korrekt?

Anmeld

19. oktober 2010

Dictes mor

Jo det er nok rigtigt nok, der er ikke nogen opskrifter som sådan, men den beskriver hvad man skal holde sig fra og hvad der er godt at spise. Jeg har selv læst noget af den, men da jeg ikke har PCO, men endometriose, så kunne jeg ikke rigtig bruge den til så meget. Men du ved jo sikkert, hvordan det er, man når til et punkt, mens man prøver at blive gravid, hvor man bare er villig til at prøve hvad som helst, og derfor læste jeg bogen den gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.