Rigtig dejlig regnvejrsdag til alle jer skønne kvinder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2008

Honningblomst

og mænd..;)
Nu vil jeg tage på arbejde...min anden praktikdag, håber den bliver så god som den i fredags.
Når jeg kommer hjem, så skal jeppe og jeg ud og købe skoletaske til ham...han trænger til en der er til store drenge.:) Og så skal vi ud og spise frokost sammen...har allerede fri kl.12...skønt.
Kan I alle have en dejlig dag, om I har ferie eller er på arbejde...
Knus Eva,,,hvis børn har endnu en ferieuge, med deres far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2008

fam.4xc

God arbejdslyst kære Eva :P Hvor er du i praktik henne?? Catrine synes åbenbart vi sku op kl 6.15 idag :'( men okay det nu meget hyggeligt med regnen mod ruderne, lidt tændt lys og bamse på dvderen:) Caroline har ferie fra BH de næste 2 uger, og i dag er der ik så mange andre planer end vi skal ha vasket tøj så vi er klar til Bornholm onsdag... men hun er en dygtig hjælper både til at putte i maskinerne og til at lægge sammen så det er jo ingen sag at vaske sammen med hende.... hvis bare lillesøster sover ;) kram til dig

Anmeld

4. august 2008

twinboys

Eva skriver:

og mænd..;)
Nu vil jeg tage på arbejde...min anden praktikdag, håber den bliver så god som den i fredags.
Når jeg kommer hjem, så skal jeppe og jeg ud og købe skoletaske til ham...han trænger til en der er til store drenge.:) Og så skal vi ud og spise frokost sammen...har allerede fri kl.12...skønt.
Kan I alle have en dejlig dag, om I har ferie eller er på arbejde...
Knus Eva,,,hvis børn har endnu en ferieuge, med deres far.

Ønsker også dig en dejlig regnvejrsdag...(H)

Dagplejebørnene og jeg skal i regntøjet og gummistøvlerne omkring kl 9 og ud og hoppe i vandpytter... Det bliver sjovt...:))

God dag i praktik...:)

Mvh Majbritt

Anmeld

4. august 2008

SaNiNa

har glæder mig helt vild til denne regnvejrsdag og så er det osse min fridag :D

Så i dag skal jeg ud og danse regndans

håber osse i andre nyder regnvejret...

(H) sanne

Anmeld

4. august 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

God arbejdslyst.. Jeg vil krydse fingre for at din dag bliver lidt så god som i fredags... :)
Mikkel synes det var sjovt at gå om i dagplejen i regnvejr, holda op så mange vandpytter han plaskede rundt i.. (havde heldigvis givet ham regetøj på selv om vi kun gå skal ca 250m om til vores dagpleje)

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.