Lalandia - Billund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. oktober 2010

TbCp

Igår var Liva og jeg men mine forældre og lillebror, i Lalandia i Billund.
Vi skulle over i badelandet derover.

Det var simpelthen så hyggelig en tur!

Til at starte med klamrede Liva sig til mig som en anden lille abekat Hun skal altid lige se tingene lidt an. Men så fandt hun ud af at det ikke var så farligt... og da jeg gik op for at prøve en af de store vandrutchebaner var hun alene med mormor.... så fandt hun pludselig ud af at det SLET ikke var farligt og da jeg kom tilbage prøvede hun vandrutchebaner igen og igen!

Det var en rigtig skøn dag og mor her fik også stillet sin indre vandhund tilfreds Prøvede vandrutchebaner hvor jeg SKRRREG som en gal, tror måske min lillebror synes det var lidt pinligt.

Da vi kørte hjem derover fra gik der ikke længe så sov Liva, og hun sov det meste af turen hjem...
Herhjemme faldt hun i søvn igår aftes kl. 21 og sov så til 8.30 idag! Det må virkelig have været en hård tur for hende igår

Her lige en masse billeder fra igår, desværre er de ikke alle lige gode da de er taget med mobilen.

Idag kommer min mor på besøg, så skal vi et smut i stof2000 så jeg kan få købt noget mere stof
Og imorgen tager Liva og jeg i terrariet i Vissenbjerg og kigger på slanger, edderkopper osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

otlitrom

Det ser sørme hyggeligt ud!! Jeg har ikke været derude, men Hallur tér sig som en 5 årig og tigger og bér, om jeg ikke nok vil med, fordi det er sååå sjaw!! Jeg er bare ikke meget for tanken om mig i badetøj. Det sker kun i udlandet, så møder man ikke nogen man kender

Kan Liva godt lide kryb, og kan mor??

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

kitty skriver:

Det ser sørme hyggeligt ud!! Jeg har ikke været derude, men Hallur tér sig som en 5 årig og tigger og bér, om jeg ikke nok vil med, fordi det er sååå sjaw!! Jeg er bare ikke meget for tanken om mig i badetøj. Det sker kun i udlandet, så møder man ikke nogen man kender

Kan Liva godt lide kryb, og kan mor??

Jeg havde faktisk også taget en t-shirt med til at have på udover badedragten, men det var bare alt for varmt

Moren har ikke noget imod kryb.... altså lige edderkopper har jeg ikke lyst til at røre ved, men er ikke bange for dem.
Slanger og andre ting gør mig ikke noget...
Vi forsøger at lære Liva at det er ok med edderkopper osv.... at vi ikke siger "addrrr en edderkop", men i stedet "nej se en stor edderkop", der er ingen grund til at gøre hende bange for, give hende fobier
Så vi skal op og kigge på kryb

Anmeld

19. oktober 2010

Skouboe

Skøn som altid - og bukserne klæder hende stadig, selvom de begynder at se lidt korte ud. Fodrer du hende stadig med substral?

Anmeld

19. oktober 2010

TbCp

Skøn som altid - og bukserne klæder hende stadig, selvom de begynder at se lidt korte ud. Fodrer du hende stadig med substral?

Hehe, nej bukserne passer stadig super fint! Tror det snyder lidt på billedet fordi de er krøbet op over støvlerne

Har forøvrigt lige brugt alt for mange penge i stof2000 idag

Anmeld

19. oktober 2010

Skouboe

TbCp skriver:

Hehe, nej bukserne passer stadig super fint! Tror det snyder lidt på billedet fordi de er krøbet op over støvlerne

Har forøvrigt lige brugt alt for mange penge i stof2000 idag

Det kender jeg godt - jeg skulle bare liiige i stof&stil og købe foer - jeg slæbte 2 fyldte poser derfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.