Igår var Liva og jeg men mine forældre og lillebror, i Lalandia i Billund.
Vi skulle over i badelandet derover.
Det var simpelthen så hyggelig en tur!
Til at starte med klamrede Liva sig til mig som en anden lille abekat
Hun skal altid lige se tingene lidt an. Men så fandt hun ud af at det ikke var så farligt... og da jeg gik op for at prøve en af de store vandrutchebaner var hun alene med mormor.... så fandt hun pludselig ud af at det SLET ikke var farligt og da jeg kom tilbage prøvede hun vandrutchebaner igen og igen!
Det var en rigtig skøn dag og mor her fik også stillet sin indre vandhund tilfreds
Prøvede vandrutchebaner hvor jeg SKRRREG som en gal, tror måske min lillebror synes det var lidt pinligt. 
Da vi kørte hjem derover fra gik der ikke længe så sov Liva, og hun sov det meste af turen hjem...
Herhjemme faldt hun i søvn igår aftes kl. 21 og sov så til 8.30 idag! Det må virkelig have været en hård tur for hende igår 
Her lige en masse billeder fra igår, desværre er de ikke alle lige gode da de er taget med mobilen.
Idag kommer min mor på besøg, så skal vi et smut i stof2000 så jeg kan få købt noget mere stof 
Og imorgen tager Liva og jeg i terrariet i Vissenbjerg og kigger på slanger, edderkopper osv 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld