Fornemmer graviditet - negative tests:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

virtuous

Godaften

Jeg havde forventet mens igår( dag 30) men da den er meget uregelmæssig er det ikke til at vide, om den skulle være kommet igår, idag eller i overmorgen. Har indtilvidere taget en test hver dag, alle negative.. Jeg begyndte den anden dag at få udflåd igen, og det minder lidt om det under ægløsning. Har ikke de vilde menssmerter dom normalt, men lidt stikken i underlivet..

Jeg har den sidste uges tid været meget træt, men lidt hovedpine og kvalme, og føler virkelig at den er der denne gang.. Mine test er vel rigtige, så det er måske bare indbildt?

Hvad jeg kan læse mig til rundtomkring, er der chance for at teste positiv senere, pga. Uregelmæssig cyklus. Det kan jeg håbe er tilfældet her

Knus den forvirrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

A&F

Hej ..

Du er vidst utålmodig. Vent nogle dage endnu inden du tager en test til.. Kroppen kan jo spille dig et puds.

Jeg krydser dog fingre for dig ven,

Anmeld

19. oktober 2010

Marie_U

Kan virkelig føle med dig, jeg ruger pt. på et fint lille æg der blev lagt op den 8 okt.. Så går også bare og venter spændt.. Jeg tester dog også negativ hver gang og regner ikke med noget positivt svar når jeg skal ha blodprøve fredag... Men jeg sender lidt af de få positive tanker jeg har til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.