Hvor lang tid tager det for en tand at bryde igennem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Nybagt mor

Marius Emil har nemlig tænder på vej - og det gør noget så ondt på vores lille fyr. Det har stået på siden lørdag, og der er slet ingen tvivl om at det er tænderne.
Det er dem lige før de bagerste kindtænder.

Hvor lang tid tog det for jeres børn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Pige2009

Nybagt mor skriver:

Marius Emil har nemlig tænder på vej - og det gør noget så ondt på vores lille fyr. Det har stået på siden lørdag, og der er slet ingen tvivl om at det er tænderne.
Det er dem lige før de bagerste kindtænder.

Hvor lang tid tog det for jeres børn ?

Det er meget usædvanligt, hvis hans første tænder bryder frem så langt tilbage i munden, men sådan er børn jo forskellige. Kan du se nogen buler i gummerne, for hvis du ikke kan det, kan der godt gå lang tid før de kommer.

Da Laura fik tænder, gik der 3 uger inden tanden brød helt igennem og det selvom jeg kunne se tanden i overfladen.

Anmeld

19. oktober 2010

Nybagt mor

Hej,

Jamen han har masser af tænder - han har bare ikke rigtig været mærket af de første, og vi har derfor ikke lagt mærke til hvor lang tid det egetlig tog før end de brød igennem.

Var vist mig der fik formuleret mig dårligt

Anmeld

19. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg lytter lige med her - vi kan ane den allerførst tand nede i gummen, men hvor længe skal man regne med?

Anmeld

19. oktober 2010

BabyStella!

Stella´s  første tand begyndte og komme i marts måned, men det var først i juni mdr., den var helt fremme. En uge efter fik hun en mere, og nu har hun 8 stk. Nu går det dog lidt langsom, syns jeg - ellers gik det pænt stærkt, da den første var brudt ud gennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.