Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Anonym trådstarter

Vi har en kanin som egentligt er min mands. Det er i hvert fald ham der passer den. Efter vi har fået barn har vi bare ikke så meget tid til ham mere. Vi er nået frem til, at det er synd for ham at vi ikke har tid til ham og derfor vil vi gerne af med ham. Er der nogen der ved hvor man kan få afsat en kanin henne på Sjælland? Vi har selvfølgelig prøvede at forhøre os hos venner og familie, men der er ikke nogen der vil arve ham. Vi vil ham jo det bedste, så det skal være nogen der vil tage sig godt af ham.

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

SoffiLine

jeg havde to kaniner på et tidspunkt, men kunne ikke længere ha dem og jeg kom så i kontakt med nogle der boede på en gård, som overtog dem måske en mulighed

Anmeld

18. oktober 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har du/I prøvet via f.eks. Dyrenettet.dk? Dog skal i lige lave en bruger men det tager ingen tid og er super nemt at melde fra igen... man får ikke spammails fra dem heller...

Ellers har DBA.dk også sektioner med at I kan sætte kaninen til salg derinde...

på Dansk hamsterforenings hjemmeside er der et afsnit for andre dyr, hvor der flere gange er mennesker der søger nye hjem til deres kaniner m.v. prøv ad at kigge forbi:

www.hamsterland.dk klik på Forum. Er selv derinde da jeg har en hamster og det er altid rare mennesker derinde mener faktisk der var nogen der snakkede om at de ønskede sig en ny kanin...

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det må jeg lige prøve at undersøge. Det lyder da i hvert fald som nogle gode muligheder.

Anmeld

19. oktober 2010

morx4

Anonym skriver:

Vi har en kanin som egentligt er min mands. Det er i hvert fald ham der passer den. Efter vi har fået barn har vi bare ikke så meget tid til ham mere. Vi er nået frem til, at det er synd for ham at vi ikke har tid til ham og derfor vil vi gerne af med ham. Er der nogen der ved hvor man kan få afsat en kanin henne på Sjælland? Vi har selvfølgelig prøvede at forhøre os hos venner og familie, men der er ikke nogen der vil arve ham. Vi vil ham jo det bedste, så det skal være nogen der vil tage sig godt af ham.

På forhånd tak for hjælpen.

er det en inde eller ude kanin? er han tam/venlig/kælen? hvor gammel er han?

jeg spørger da mine 3 unger længe har plaget om at få en kæle-kanin.. ja ok de vil også have en snescooter, en ged og 20 høns og en kat ved navn findus -som jo naturligvis skal kunne tale..

siden vi bor i lejlighed er det nu kun lige kaninen jeg kan acceptere lige i øjeblikket.:-)

Anmeld

19. oktober 2010

Anonym trådstarter

Ah, nu synes jeg du er lidt kedelig. I kunne da godt lige ha 20 høns også ;-) ja, han er tam og kælen. Han har været lidt forsømt her på det sidste fordi lillepigen tager alt tiden, det er kun derfor vi synes han skal videre til en anden familie der har mere tid til ham. Han er indekanin og ca. 2 år. Han er helt sort. Hvis i er interesseret er han jeres ;-) bur og det hele følger med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.