mad til dåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

LIZO

jeg mangler lidt ideer? hjælp mig kloge kvinder

jeg har tækt mig at lave noget brunch. det blivere serveret kl 12 senest. men orker ikke at stå så meget i køkkenet før denne gang. da jeg ikke er helt på toppen for tiden!

laver æg bacon pølser. hører jo til laver det dagen før så det bare skal varmes op.

en masse forskelligt brød. ikke alle der er til lyst brød og skal jo helst og mætte noget mere.

men hva med pålæg. har tænkt mig ost osv. men hva pålæg kunne være lidt lækkert til

laver en masse frugt.

overvejer pølsehorn til ungerne. men ved ikke helt endnu

og så laver jeg kage bord. æbelkage småkager og en lagkage og så en dåbs kage. mangler lidt ideer til nogle lækkere kager.

hva mangler jeg? hva kunne være lækkert til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Klumpe-dumpe

LIZO skriver:

jeg mangler lidt ideer? hjælp mig kloge kvinder

jeg har tækt mig at lave noget brunch. det blivere serveret kl 12 senest. men orker ikke at stå så meget i køkkenet før denne gang. da jeg ikke er helt på toppen for tiden!

laver æg bacon pølser. hører jo til laver det dagen før så det bare skal varmes op.

en masse forskelligt brød. ikke alle der er til lyst brød og skal jo helst og mætte noget mere.

men hva med pålæg. har tænkt mig ost osv. men hva pålæg kunne være lidt lækkert til

laver en masse frugt.

overvejer pølsehorn til ungerne. men ved ikke helt endnu

og så laver jeg kage bord. æbelkage småkager og en lagkage og så en dåbs kage. mangler lidt ideer til nogle lækkere kager.

hva mangler jeg? hva kunne være lækkert til

Det kagehæfte miramissa (Eller hvad hun nu lige hedder) har lavet herinde, har jeg, det vil jeg gerne sende til dig via mail....

Hvad med pastrami og div. skinker???

Anmeld

19. oktober 2010

msax

laks og brie

græsk yoghurt med musli og sirup

pandekager

mini frikadeller

også er jeg også vild med rullepølse (giver lige lidt krydder oven på noget af alt det søde...)

Men det lyder som en lækker brunch - og helt ærligt så længe der er mad nok, er det næsten ligegyldigt hvad det er...

Anmeld

19. oktober 2010

LIZO

Rose <3 skriver:

Det kagehæfte miramissa (Eller hvad hun nu lige hedder) har lavet herinde, har jeg, det vil jeg gerne sende til dig via mail....

Hvad med pastrami og div. skinker???

jeg kan ikke åbne sendte filer. min computer driller mig.. der mangler et program.  nå prøve at se inde i kage forummet.. håber min venninde vil lave den.. så mangler bare ideer til hva der skal være i den

havde lidt tænkt mig det.. der er der mange der kan li..

Anmeld

19. oktober 2010

LIZO

msax skriver:

laks og brie

græsk yoghurt med musli og sirup

pandekager

mini frikadeller

også er jeg også vild med rullepølse (giver lige lidt krydder oven på noget af alt det søde...)

Men det lyder som en lækker brunch - og helt ærligt så længe der er mad nok, er det næsten ligegyldigt hvad det er...

ja pandekager må der hellere ikke mangle det er os hurtigt at lave

brie og laks er nu skrevet på listen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.