new beginnings

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2010

Milka

msax skriver:

hvor er det dejligt at høre at det nye sted bare er super indtil videre. Det betyder SÅ meget at man er tryg ved at skulle aflevere sine børn - jeg kæmper stadig lidt med Mille vuggestue, men det er blevet meget bedre siden vi startede.

Dine tøser er bare for lækre - men helt ærligt er det ikke lidt kikset at kæresterne også er tvillinger? det bliver da det skønneste dobbelt-bryllup hvis det holder...

nu må du holde op, det er da det nye sort at være kæreste med en tvilling når man selv er det – og ens tvilling også er kæreste med tvillingens tvilling. eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2010

Milka

michella80 skriver:

Ej hvor er det fedt!!! Det betyder bare SÅ meget at man har en god fornemmelse for det sted hvor ens børn tilbringer de fleste vågne timer hver dag! Dejligt!!!! Og dejlige dejlige billeder endnu engang!

jamen det er bare noget helt, helt andet! det andet sted blev man ofte mødt af noget personale man aldrig havde set før, det havde jeg det bare ikke godt med øh, hvem er du, og kan det virkelig passe at jeg skal overlade mine børn til dig?

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

Pernilleh skriver:

Neej,hvor er det altså bare skønt at høre!Hold da op,hvor må du bare være superglad

Og igen smukke billeder af smukke bøtter...som jeg i øvrigt da ikke fatter at der er nogen,som ikke kan kende forskel på.Det kan jeg med bind for øjneneMen jeg har selvfølgelig også fulgt dem siden de var i mavsen

du har jo kendt dem i laaaaaaang tid

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

LIZO skriver:

hvor fedt at du allerede nu kan fornemme en forskel.. så har man os lyst til at sende dem afsted

jeg er lige gået fra dem dernede, de stod bare og vinkede og sagde HEJHEJ fantastisk!

Anmeld

19. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

Helt kanon!!!!

nu må vi se hvordan de har haft det den tid jeg har været væk, vi skal spise frokost dernede sammen i dag

Anmeld

19. oktober 2010

LIZO

Milka skriver:

jeg er lige gået fra dem dernede, de stod bare og vinkede og sagde HEJHEJ fantastisk!

hvor fedt

Anmeld

19. oktober 2010

Barbamama

Milka skriver:

jamen det er bare noget helt, helt andet! det andet sted blev man ofte mødt af noget personale man aldrig havde set før, det havde jeg det bare ikke godt med øh, hvem er du, og kan det virkelig passe at jeg skal overlade mine børn til dig?

Ej ja det er sgu da også ubehageligt!

Anmeld

19. oktober 2010

mama09

Milka skriver:

pigerne startede i deres nye vuggestue i dag, den der ligger 3 minutter herfra. vi kom alt for tidligt hjemmefra (er vant til det tager så længe jo!) og endte med at gå lidt rundt i nabolaget, finde en bager og guffe teboller for at få tiden til at gå så vi ikke kom for tidligt

men altså, hvor kan der være forskel på institutioner! der er en fuldkommen anderledes stemning i det nye sted, en stemning der øjeblikkeligt gjorde mig tryg ved at pigerne skal være der de næste hundrede år

det tog ikke længe før tøserne var fuldt igang (med det hele på en gang) og pædagogerne – som ikke kunne kende forskel på dem – syntes at det så lovende ud. planen er så, at jeg i morgen går fra dem et par timer, og at de på onsdag begynder at sove der.

jeg er glad!

camilka

ps - her lidt billeder af tøser + kærester og et hvor man hjælper mor med at lægge nyt sengetøj på (eller hjælpe er måske så meget sagt )

Skønt med nyt sted og så, så tæt på

Dejlige billeder - de er da gode til at hjælpe hehe

Anmeld

19. oktober 2010

anna-jonas

Super..............så lysner det lidt.

Anmeld

20. oktober 2010

lion

hvor er det nogle skønne billeder, dine piger er så smukke.

Hvor er det dejligt du føler dig mere etryg ved det nye sted og de virker også som om børnene gør det, siden du allerede kunne gå fra dem.

Nej jeg ville hellere ikk være tryg hvis jeg altid mødte et nyt ansigt når jeg kom om morgen og afleveret mine børn(8 eller snart mine børn)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.