hair extensions???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.046 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

nvm

er der nogen af jer smukke piger herinde, som laver hair extensions til billige penge?

gerne flette medtoden, hvor der blir flettet nogen baner og bagefter syet hår på...

eller er derr nogen der bare sælger hår i trenser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Sabina92

nvm skriver:

er der nogen af jer smukke piger herinde, som laver hair extensions til billige penge?

gerne flette medtoden, hvor der blir flettet nogen baner og bagefter syet hår på...

eller er derr nogen der bare sælger hår i trenser?

Følger lige med, kunne vildt godt tænke mig at få det lavet igen

Anmeld

18. oktober 2010

nvm

Sabina92 skriver:

Følger lige med, kunne vildt godt tænke mig at få det lavet igen

bare iorden  bruger selv clips hår nu, men er træt af at ta det af og på, og det får jeg heller ikke tid til når baby 2 kommer

Anmeld

18. oktober 2010

Sabina92

nvm skriver:

bare iorden  bruger selv clips hår nu, men er træt af at ta det af og på, og det får jeg heller ikke tid til når baby 2 kommer

det fungere bare ikke for mig, det sidder underligt eller også er der knuder i. Har fået lavet 3 gange med små totter kreatin (: Hvor køber du dig?

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

Har en veninde der laver det, men det er altså i Vejle. Måske en smule langt at rejse for at få lavet hår

Anmeld

18. oktober 2010

nvm

Sabina92 skriver:

det fungere bare ikke for mig, det sidder underligt eller også er der knuder i. Har fået lavet 3 gange med små totter kreatin (: Hvor køber du dig?

jeg holder mig fra tot systemet fordi jeg tabte næsten alt mit hår af det... har prøvet alle metoder næsten, også tape hår hehe...

jeg køber håret på gasværksvej i kbh, gir omkring 450-600 for håret. hvis jeg såfår det syet på derinde også gir jeg 100-200 pr bane.

eller syr jeg det selv på clips

Anmeld

18. oktober 2010

Sabina92

nvm skriver:

jeg holder mig fra tot systemet fordi jeg tabte næsten alt mit hår af det... har prøvet alle metoder næsten, også tape hår hehe...

jeg køber håret på gasværksvej i kbh, gir omkring 450-600 for håret. hvis jeg såfår det syet på derinde også gir jeg 100-200 pr bane.

eller syr jeg det selv på clips

det vil jeg heller ikke have lavet mere det var for tykt og totterne falder hele tíden af. Det lyder da okay billig ^^

Anmeld

18. oktober 2010

nvm

Sabina92 skriver:

det vil jeg heller ikke have lavet mere det var for tykt og totterne falder hele tíden af. Det lyder da okay billig ^^

det ser bare godt ud med totter, men det smadre virkelig ens hår hehe..

ja det er en fin nok pris, men hvis nu der var en man kendte  der  ku lave de der "neger" fletninger, så ville det jo være super billigt, for man kan jo selv sy det på eller få en til det. det bare de fletninger der er svære

Anmeld

18. oktober 2010

Sabina92

nvm skriver:

det ser bare godt ud med totter, men det smadre virkelig ens hår hehe..

ja det er en fin nok pris, men hvis nu der var en man kendte  der  ku lave de der "neger" fletninger, så ville det jo være super billigt, for man kan jo selv sy det på eller få en til det. det bare de fletninger der er svære

Ja, det er rigtigt (;

- Jeg kender desværre ingen her i nordjylland, vil ikke rejse langt for det s;

Anmeld

18. oktober 2010

SoffiLine

VIPpigen skriver:

Har en veninde der laver det, men det er altså i Vejle. Måske en smule langt at rejse for at få lavet hår

hvor meget tager hun for det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.