ryg og ballesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

quar20

Hej piger..

Måske i lige kan hjælpe mig.. Døjer rigtig meget med smerter imellem mine skulderblade..! har i også prøvet det? - Måske i har en idé til hvad det kan skyldes?!...

Også har min højre balle simpelthen snart taget livet af mig..!! Der er lige et bestemt sted og trykker jeg på det sted - så ryger det lige direkte op i hjernen.. Eller det føler jeg ihvertfald det gør..!!

Huha et  smertehelved - håber i lige kan hjælpe mig.. Regner med at ringe til en fys imorgen..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

6800

Det kunne godt lyde som om der sidder en nerve i klemme i din balle, det kan godt både gå op i ryggen og i hovedet....

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Hmmm så må fyssen ha et ring imorgen og forhåbentlig en tid hurtigst muligt..!! Det er sku ubehageligt.. Føler mig så " skæv" når jeg går, fordi jeg forsøger IKKE at belaste min højre side af balle og ryg, men det gør man jo ALTID..!!

Anmeld

18. oktober 2010

Amelia<3

Kan det være din hofte der gøre ondt? Døjer med det samme som dig, da jeg var til lægen der sagde det til mig at jeg havde en fejl på min hofte.

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Amelia<3 skriver:

Kan det være din hofte der gøre ondt? Døjer med det samme som dig, da jeg var til lægen der sagde det til mig at jeg havde en fejl på min hofte.

har godt nok haft brud på min højre hofte da jeg var 12 og faldt ned..! ( var cheerleade og sku løftes op - pigerne glemte bare at gribe mig )..!!

Det kan da egentlig godt være det måske er det der spiller ind igen..!!

Anmeld

18. oktober 2010

Amelia<3

quar20 skriver:

har godt nok haft brud på min højre hofte da jeg var 12 og faldt ned..! ( var cheerleade og sku løftes op - pigerne glemte bare at gribe mig )..!!

Det kan da egentlig godt være det måske er det der spiller ind igen..!!

Det kan det sagten være. Hvis du har født så kan det også pårvirke dine hofter og specielt hvis du har haft brud på den.

Håber at det går snart over, for det er træls at går med den smerte, kender det godt selv.

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Amelia<3 skriver:

Det kan det sagten være. Hvis du har født så kan det også pårvirke dine hofter og specielt hvis du har haft brud på den.

Håber at det går snart over, for det er træls at går med den smerte, kender det godt selv.

havde en pokkers fødsel med Tino, og døjede også rigtig meget de sidste 4 uger inden han kom til verden, men denne gang er det godt nok slemt.. kan ikke sove fra smerten, og vågner flere gange om natten fordi jeg føler det hele går i lås..!!

Anmeld

19. oktober 2010

Amelia<3

quar20 skriver:

havde en pokkers fødsel med Tino, og døjede også rigtig meget de sidste 4 uger inden han kom til verden, men denne gang er det godt nok slemt.. kan ikke sove fra smerten, og vågner flere gange om natten fordi jeg føler det hele går i lås..!!

Hvor jeg kender den følelser. Jeg kan næsten ikke går nogle gange

Tag til lægen og blev undersøgt, de har måske nogle råd hvad du kan gøre.

Anmeld

19. oktober 2010

quar20

Amelia<3 skriver:

Hvor jeg kender den følelser. Jeg kan næsten ikke går nogle gange

Tag til lægen og blev undersøgt, de har måske nogle råd hvad du kan gøre.

Ja det er altså ikke altid sjovt at være gravid også døje med alle de ting man nu kan samle til sig.. Og slet ikke når det påvirket ens levemåde og begrænser en i ALT...!!

Har fået kontaktet en fys idag, som har tid på fredag så jeg GLÆDER mig til at blive løsnet lidt op.. ( håber jeg da )

Anmeld

20. oktober 2010

Amelia<3

quar20 skriver:

Ja det er altså ikke altid sjovt at være gravid også døje med alle de ting man nu kan samle til sig.. Og slet ikke når det påvirket ens levemåde og begrænser en i ALT...!!

Har fået kontaktet en fys idag, som har tid på fredag så jeg GLÆDER mig til at blive løsnet lidt op.. ( håber jeg da )

Ja det er rigtigt.

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.