de der plukkeveer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

henh01

.. hvad er det helt præcist de gør godt for??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

BabyNilas

henh01 skriver:

.. hvad er det helt præcist de gør godt for??

det er livmoderen som øver sig på at føde.

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

BabyNilas skriver:

det er livmoderen som øver sig på at føde.

Anmeld

21. oktober 2010

henh01

Super...  Må da sige at min livmoder må være mester nu så..

Har i dag haft en heeeel del plukkeveer, de bider lidt... Man hører jo hele tiden at "plukkeveer må ikke gøre ondt" osv osv, men tænker at når man nærmer sig termin (4 uger endnu) så er det ved meget normalt at de niver, eller??

Anmeld

21. oktober 2010

henh01

Slet ingen?

Anmeld

22. oktober 2010

quar20

henh01 skriver:

Super...  Må da sige at min livmoder må være mester nu så..

Har i dag haft en heeeel del plukkeveer, de bider lidt... Man hører jo hele tiden at "plukkeveer må ikke gøre ondt" osv osv, men tænker at når man nærmer sig termin (4 uger endnu) så er det ved meget normalt at de niver, eller??

Altså det er jo forskelligt hvordan vi hver i sær mærker plukveer..!! Men nej de må ikke gøre ondt ondt..!!

De må godt bide lidt - altså eks.. jeg stod i netto forleden og sku ha mælk op i vognen..! fik en MONSTER plukvee, så jeg faktisk havde lyst til at lægge på mig gulvet..! Maven var STEN hård, og ja egentlig gjorde den lidt ondt..!! Men efterfølgende var der ingenting - Lige indtil næste plukvee kom..!! Så længe de ikke blir reglmæssige og at de sådan virkelig gør ondt - så er det vidst meget normalt..!!

Jeg har 5 uger tilbage til termin idag - og jeg kan mærke stor forskel på mine fra bare i sidste uge til i denne uge..!! De blir jo kraftigere..!!

Anmeld

22. oktober 2010

søser

Jeg har virkelig nogen smertefulde plukveer, og igår da jeg var til jordemor spurgte jeg hende så hvordan det kunne være, for jeg kan ikke erinder at jeg har haft det med mine tre andre børn, og jeg havde nemlig også hørt at de ikke måtte gør ondt plus jeg mente det var tidligt da jeg "kun" er 28+3 henne, men hun sagde at det var meget normalt da jeg var fleregangs fødende.... Og det var normalt at de gjorde ondt når man havde født flere børn....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.