Ideer til tortilla fyld???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.902 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

mor_sabina

Er der nogen af jeg der ligger inde med ideer til noget spændende tortilla fyld.

Får gæster til frokost imorgen og tænkte det var dejlig nemt og for enhver smag. Men kunne godt tænke mig en ny variation.

Laver selv guacemole, hakket oksekød og evt kylling. Men er der gode ideer til andet fyld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

Vi putter nogen gange tun i os , og steger noget bacon , det kan vi røre op i kylling kød eller skinke i strimler . 

Anmeld

18. oktober 2010

mor_sabina

Pernille08 skriver:

Vi putter nogen gange tun i os , og steger noget bacon , det kan vi røre op i kylling kød eller skinke i strimler . 

Mm det var også en ny variation

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

mor_sabina skriver:

Mm det var også en ny variation

Jaaa , det var da i hvertfald lidt andet , bare for at prøve noget , min kæreste kan os godt finde på at skære cocktail pølser i små stykker vende dem på panden . 

Han har nogen sære spisevaner Men det smager nu meget godt . 

Anmeld

18. oktober 2010

mor_sabina

Pernille08 skriver:

Jaaa , det var da i hvertfald lidt andet , bare for at prøve noget , min kæreste kan os godt finde på at skære cocktail pølser i små stykker vende dem på panden . 

Han har nogen sære spisevaner Men det smager nu meget godt . 

Det er altså sjovt at eksperimentere i køkkenet

Anmeld

18. oktober 2010

mortilnoahogmelina

mor_sabina skriver:

Det er altså sjovt at eksperimentere i køkkenet

JAaa lige præcis , og ofte smager det jo faktisk ret godt

Min mor er feks begyndt at lave nogen kartofler . 

Hun skære kartofler i skiver blandet med rå gulerøder , lidt olie , organo , 2 løg og et par fed hvidløg (hvis man kan li det ) Alt sammen blandet i en skål op i et iltfast fad i ovnen i 1 time på 2 grader og nøj hvor er der bare god smag i de kartofler  

Lige et side spring , men en meget god ide til en anden dag du måske skal lave noget med kartofler

Anmeld

18. oktober 2010

mor_sabina

Pernille08 skriver:

JAaa lige præcis , og ofte smager det jo faktisk ret godt

Min mor er feks begyndt at lave nogen kartofler . 

Hun skære kartofler i skiver blandet med rå gulerøder , lidt olie , organo , 2 løg og et par fed hvidløg (hvis man kan li det ) Alt sammen blandet i en skål op i et iltfast fad i ovnen i 1 time på 2 grader og nøj hvor er der bare god smag i de kartofler  

Lige et side spring , men en meget god ide til en anden dag du måske skal lave noget med kartofler

Mmm det skal prøves

Anmeld

18. oktober 2010

CiSo

Jeg plejer altid at vende kylling i den der mix man kan få til oksekødet.. Det smager helt vildt godt..

og så bare diverse salat cremefraise og så feta ost! ummmh, jeg får helt lyst til det nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.