ægløsning - befrugtning og sport

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Miss BananaHammock

Hej derude

Min søster er igang med 1 først af inseminering og har fået afvide at man ikke må få pulsen op de første dage efter, fordi at ægget kan have svære ved at sætte sig fast når temperaturen stiger. Er der andre der har fået det samme afvide?

Og er der nogen der ved om det så også gælder os der ikke er i behandling? At vi skal holde os fra pulstræning omkring ÆL tidspunktet. 

Vi skal selv igang med behandling nu her efter 2 års forgæves forsøg, men der går lidt tid inden jeg kan stille dem spørgsmålet, så tænkte jeg da lige ville høre jer ad?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

oo

hm, nej ikke lige på den måde, men jeg har fået at vide at jeg skulle tage den med ro ved IUI inseminationerne. Det kom nu helt af sig selv pga smerter, men altsåe...

Anmeld

18. oktober 2010

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Hej derude

Min søster er igang med 1 først af inseminering og har fået afvide at man ikke må få pulsen op de første dage efter, fordi at ægget kan have svære ved at sætte sig fast når temperaturen stiger. Er der andre der har fået det samme afvide?

Og er der nogen der ved om det så også gælder os der ikke er i behandling? At vi skal holde os fra pulstræning omkring ÆL tidspunktet. 

Vi skal selv igang med behandling nu her efter 2 års forgæves forsøg, men der går lidt tid inden jeg kan stille dem spørgsmålet, så tænkte jeg da lige ville høre jer ad?! 

Jeg har fået samme besked på Skejby. Jeg tror dog ikke det gælder, hvis man prøver at blive gravid på den naturlige måde

Held og lykke med behandlingen, hvis i kommer så langt

Lisbeth

Anmeld

19. oktober 2010

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Jeg har fået samme besked på Skejby. Jeg tror dog ikke det gælder, hvis man prøver at blive gravid på den naturlige måde

Held og lykke med behandlingen, hvis i kommer så langt

Lisbeth

Oki. Tak for svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.