Hjælp! Afsløring til veninder/ hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.102 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Mus84

Hej alle i skønne gravide..

Vi er nu nået til uge 12+ og har afsløret det for familien og arbejde, men jeg har et kæmpe problem over ikke og ha sagt det til veninderne og jeg er ved og få dårlig samvittighed over det.. (fordi et eller andet sted tænker jeg det var da dem jeg skulle ringe først til) Men alligevel er meget tæt med min familie og de skulle først..

Jeg har snakket tæt med mine veninder omkring vi gerne snart alle ville gå igang, ud af 5 tøser er vi 2 der er gået igang og hun har spurgt mig rigtig mange gange er du blevet gravid osv..

Nu er afsløringstiden kommet og jeg har det bare sådan: at ringe og sige det i telefonen er bare sådan lidt ja... ved ikke.. nu skal vi heldigvis ses alle på onsdag, så vil jeg sige det der? men hvordan? men er det forkert ikke og ringe og det ikke bedre lige og vente de få dage og så sige det mundtligt??

HVis i har nogle sjove idéer til hvordan jeg kan sige det eller noget jeg kan tage med og de skal gætte det må i rigtig gerne skrive det.. ;D

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

merichs

Mus84 skriver:

Vi er nu nået til uge 12+ og har afsløret det for familien og arbejde, men jeg har et kæmpe problem over ikke og ha sagt det til veninderne og jeg er ved og få dårlig samvittighed over det.. (fordi et eller andet sted tænker jeg det var da dem jeg skulle ringe først til) Men alligevel er meget tæt med min familie og de skulle først..

Jeg har snakket tæt med mine veninder omkring vi gerne snart alle ville gå igang, ud af 5 tøser er vi 2 der er gået igang og hun har spurgt mig rigtig mange gange er du blevet gravid osv..

Nu er afsløringstiden kommet og jeg har det bare sådan: at ringe og sige det i telefonen er bare sådan lidt ja... ved ikke.. nu skal vi heldigvis ses alle på onsdag, så vil jeg sige det der? men hvordan? men er det forkert ikke og ringe og det ikke bedre lige og vente de få dage og så sige det mundtligt??

HVis i har nogle sjove idéer til hvordan jeg kan sige det eller noget jeg kan tage med og de skal gætte det må i rigtig gerne skrive det.. ;D

Knus

Jeg har nogle nære veninder som desværre ikke bor tæt på os. Til dem sendte jeg et brev med en seddel hvor der stod: "Gæt engang" og en lille bodystocking (staves?) hvorpå jeg havde skrevet: Junior

Anmeld

18. oktober 2010

Corn

Jeg har, en af gangene, sendt en sms rundt til veninderne, hvor jeg spurgte om de ville med ud og shoppe en bestemt dag... og sluttede sms'en med at nævne at vi skulle se lidt på babytøj

Anmeld

18. oktober 2010

prettybutterfly

hahahaha det var dog 2 rigtig gode ideer!!! Har desværre ikke lige nogen selv

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Jeg inviterede mine tætte veninder hjem til mig, vi er lidt en tøsegruppe som 1 gang om måneden lige ses og hyggesludder på en café..!!

Jeg lavede en snor gennem HELE huset de skulle følge, med små ledetråde i..!!

Eks. nogle af ledetrådene var : Vi får os en medhjælper til gruppen med at bære vores poser når vi har været på shopping.. ( her ment under barnevognen )

en anden var: en pose slik og en pose risen chokolade ( ja gravide har mange laster )..!!

til sidst var der en body for enden af snoren, og på den ( som var hvid ) havde jeg skrevet : Jeg håber i vil tage godt imod vores nye medlem som nu skal hænge på os et godt stykke tid - vi forventer den er klar til hygge ( også min termins dato

Anmeld

18. oktober 2010

Mutti2B

Mus84 skriver:

Knus

Hvad med at få fremkaldt nogle af de sidste feriebilleder sammen med et billede af en positiv test eller scanningsbilledet, som du lægger ind i bunken. Når du så ser dem igen hiver du billederne frem og spørger om de ikke vil se dem. Jeg tror nok de bliver overraskede når de ser billedet af testen eller scanningsbilledet

Anmeld

18. oktober 2010

Lisbeth1985

Mutti2B skriver:

Hvad med at få fremkaldt nogle af de sidste feriebilleder sammen med et billede af en positiv test eller scanningsbilledet, som du lægger ind i bunken. Når du så ser dem igen hiver du billederne frem og spørger om de ikke vil se dem. Jeg tror nok de bliver overraskede når de ser billedet af testen eller scanningsbilledet

Ihh, det er virkelig en god idé Den tror jeg, jeg vil låne, når vi engang får heldet med os

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

Selvfølgelig skal du ikke have dårlig samvittighed. Det er da en ærlig sag at ville vente til at man er helt sikker på, den lille spire bliver der.

Så spræng du bare nyheden når I ses i fælles forum..og så er der jo ideer nok til at gøre det...hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. oktober 2010

Mutti2B

Lisbeth1985 skriver:

Ihh, det er virkelig en god idé Den tror jeg, jeg vil låne, når vi engang får heldet med os

Jeg har også selv tænkt mig at bruge den når/hvis jeg engang bliver gravid

Anmeld

19. oktober 2010

Mus84

Det er alle nogle gode historier i har og godt fundet på.. ;D

Jeg synes bare ikke rigtig der er nogle jeg kan tage med mig imorgen, da jeg skal hjem til en af de 5 tøser og så kommer resten også derhjem.

Men har fået den ide ved en af jeres historier, at jeg laver et kort til hver især, hvor der står en ledetråd. Som fx. du har travlt nu.. Og den med at til april får vi en aflastende afløser til at holde på alle vores shoppingposer... Men ved så ikke hvad søren jeg skal skrive til de to andre. hm... Måske skal jeg bare hive et af mine scanningsbilleder frem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.