Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har lige set vejret, og onsdag er der mulighed for slud Så kommer vinteren da lige om lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det altså bare RØV...!! ØV altså... Havde håbet det lige ku vente bare lige lidt...!!
Jeg stemmer for at gå i vinterhi indtil marts måned Kun lige vågne op til jul
Laulund87 skriver: Jeg stemmer for at gå i vinterhi indtil marts måned Kun lige vågne op til jul
Min mand vil være enig med dig - og han vil ikke engang stå op til jul
Arhhh.. jeg vil godt gå i vinterhi indtil lillebror vil ud.. - Så vågne op også NYDE dec..!! Forhåbentlig.. Også vågne op til fugle i haven og en MASSE varme og sol...!!
quar20 skriver: Ej hvor er det altså bare RØV...!! ØV altså... Havde håbet det lige ku vente bare lige lidt...!!
Jeg tror ikke det er andet end 7 fnug og så kommer der ikke mere i over 1 måned
quar20 skriver: Arhhh.. jeg vil godt gå i vinterhi indtil lillebror vil ud.. - Så vågne op også NYDE dec..!! Forhåbentlig.. Også vågne op til fugle i haven og en MASSE varme og sol...!!
Ja det er perfekt
Jeanne skriver: Min mand vil være enig med dig - og han vil ikke engang stå op til jul
Hold da op
Jeanne skriver: Jeg tror ikke det er andet end 7 fnug og så kommer der ikke mere i over 1 måned
arhhh GUDSKELOV... Det kan jeg godt lige klarer... er bare sådan en frossen- istap om vinteren...
Den tror jeg sagtens jeg kunne hoppe med på.... :)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128