Hejsa ALLE sammen - rygere som ikke rygere, slikspisere som ikke slikspisere, store som små, unge som voksne ( vælger jeg at kalder det )
- dansker som ikke dansker, mor som ikke mor, bare HEJ til ALLE jer mennesker der er brugere herinde..!!
Syntes lige jeg ville sådan et godt råd til os alle om at vi er alle mennesker og der er ingen mennesker der er ens
HELDIGVIS...!! - Lad os lige læse hvad indlæg vi gerne vil svarer på, hvordan spørgsmålet lyder også debaterer på en sund fornuftig måde - UDEN at nogen skal føle sig krænket...
..!! Derudover holde tonen pæn, og ikke mindst respekterer at ALLE har en mening - og det er OKAY at sige den uanset hvad..!!
Nu vil jeg til slut lige ønske jer ALLE en rigtig dejlig aften - og sige mange tak for en DEJLIG side som jeg er blevet TOTAL misbruger af baby.dk herinde..!! Skal lige ha min dosis baby.dk når jeg vågner, omkring middagstid, evt. eftermiddag men ihvertfald en KÆMPE dosis om aftenen..! Tak til jer alle som gør siden til det den betyder for mig
Anmeld