Gode råd til os brugere på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
15 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

quar20

Hejsa ALLE sammen - rygere som ikke rygere, slikspisere som ikke slikspisere, store som små, unge som voksne ( vælger jeg at kalder det )  - dansker som ikke dansker, mor som ikke mor, bare HEJ til ALLE jer mennesker der er brugere herinde..!!

Syntes lige jeg ville sådan et godt råd til os alle om at vi er alle mennesker og der er ingen mennesker der er ens  HELDIGVIS...!!  -  Lad os lige læse hvad indlæg vi gerne vil svarer på, hvordan spørgsmålet lyder også debaterer på en sund fornuftig måde - UDEN at nogen skal føle sig krænket... ..!! Derudover holde tonen pæn, og ikke mindst respekterer at ALLE har en mening - og det er OKAY at sige den uanset hvad..!!

Nu vil jeg til slut lige ønske jer ALLE en rigtig dejlig aften - og sige mange tak for en DEJLIG side som jeg er blevet TOTAL misbruger af baby.dk herinde..!! Skal lige ha min dosis baby.dk når jeg vågner, omkring middagstid, evt. eftermiddag men ihvertfald en KÆMPE dosis om aftenen..! Tak til jer alle som gør siden til det den betyder for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

AnnePedersen

så godt skrevet.......... er meget enig

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

1000 tak.. .

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

Helt enig

Og jeg synes bare du er så sød..Lige en sidebemærkning

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Helt enig

Og jeg synes bare du er så sød..Lige en sidebemærkning

haha mange tak... Det er da ALTID rart at få det at vide på en kedelig, kold, mørk mandag 

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

haha mange tak... Det er da ALTID rart at få det at vide på en kedelig, kold, mørk mandag 

Ja ikke? Du skriver altid så opmuntrende

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaValby

18. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Ja ikke? Du skriver altid så opmuntrende

Jamen 1000 tak for det...!! Jeg prøver da også at se de positive sider frem for de negative..!!

Anmeld

18. oktober 2010

Laulund87

quar20 skriver:

Jamen 1000 tak for det...!! Jeg prøver da også at se de positive sider frem for de negative..!!

Anmeld

18. oktober 2010

quar20

Laulund87 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.