Kan godt forstå du gerne vil være gravid NU:-)
Men med din bulimi, så er det faktisk både skidt for din krop OG dine chancer for en graviditet, men du kan nok godt blive gravid alligevel. DEt jeg ikke forstår er hvorfor du vil være gravid når du lider af en MEGET alvorlig sygdom der skader din mund, din mave, dine tænder, din krop generelt???Du er vel klar over at man som bulimiker IKKE bør bære et barn inde i maven ikke???Så før du får et barn i din krop du skal passe på, skal du lære at passe på dig selv først, ellers kan du ikke passe på andre desværre.Så selv om du slriver du er tæt på, så vær klar over at du SKAL være rask hvis du bliver gravid, du skal ikke have tilbagefald på noget som helst tidspunkt, det går bare ikke:-)Håber for dig at du snart er rask nok til at bære et barn fornuftigt og at der snart sker noget for jer:-)
Men derud over så ved jeg godt man gerne vil se resultater med det samme. Vi prøvede selv 14 mdr første gang som endte i en MA, og efterfølgende gikd er sgu endnu 2 år før jeg blev gravid igen:-)
Så ja, jeg tror nu sagtens du kan, men du har i princippet kun givet din krop 7 chancer for at lave et perfekt lille vidunder, ikke syv mdr, men 7 gange. DEt er vitterligt ikke mange gange jo:-)
Så slap af, selv om det er svært, bliv rask og se hvad der så sker.
Anmeld