Hvornår? seriøst, kan jeg overhovedet blive gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

Bisgaard

nu har vi prøvet i 7 måneder på at blive gravide uden held.

i dag er jeg gået 3 dage over tid, og min mens kan jeg næsten stille uret efter så fint regelmæssig kommer den. men lige taget gravid test i dag og den var negativ;-c

HVORNÅR viser den positiv? har bulimi, så er meget nervøs for om det overhovedet er muligt mere.....?!

er SÅÅÅÅ sindsyg skruk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

M.O.A.R.

Kold vand i blodet

Jeg kan godt følge dig i det er længe at vente når man virkelig gerne vil være gravid, men der er nu mange der prøver mange mange flere måneder før de bliver gravide.. 7 måneder er faktisk ikke så lang tid igen (ved det føles som 7 år) hvad projekt baby angår.

Du kan teste positiv efter forventet mens.. Nogle (inkl. mig selv) kan ørst teste positiv senere, uge 6 -7 fordi nogle er længere tid om at danne hormonerne end andre.

du får lige en krammer med på vejen, og for det snart bliver jeres tur..

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

Bisgaard skriver:

nu har vi prøvet i 7 måneder på at blive gravide uden held.

i dag er jeg gået 3 dage over tid, og min mens kan jeg næsten stille uret efter så fint regelmæssig kommer den. men lige taget gravid test i dag og den var negativ;-c

HVORNÅR viser den positiv? har bulimi, så er meget nervøs for om det overhovedet er muligt mere.....?!

er SÅÅÅÅ sindsyg skruk

Hvis du har problemer med fx bulimi eller anorexi, kan der godt være nogle hormonale problemer/uballance i din krop, så derfor burde du nok lige få testet din hormonballance ved en simpel blodprøve hos lægen..og hvis den siger helt normal, jamen så prøv noget mere til der er gået et år, så kan I tage den derfra.
Og ellers så kan I allerede nu tage højde for hvad I så vil, hvis hormon ballancen ikke er på toppen, og få en god snak med lægen.
1000 kærlige knus

Sussie

Anmeld

18. oktober 2010

tinasmor

SussieThyssen skriver:

Hvis du har problemer med fx bulimi eller anorexi, kan der godt være nogle hormonale problemer/uballance i din krop, så derfor burde du nok lige få testet din hormonballance ved en simpel blodprøve hos lægen..og hvis den siger helt normal, jamen så prøv noget mere til der er gået et år, så kan I tage den derfra.
Og ellers så kan I allerede nu tage højde for hvad I så vil, hvis hormon ballancen ikke er på toppen, og få en god snak med lægen.
1000 kærlige knus

Sussie

Enig

Anmeld

18. oktober 2010

NessaXenia

jeg havde anoraksi i lang tid, og lægen sagde at hvis jeg ikke stoppede og begyndte at spise ville jeg aldrig ku få børn.. vi har også prøvet i lang lang tid, jeg måtte se vægten stige fra 44 kg op til nu 52 kg og jeg er nu gravid og er 11 uger henne på onsdag...

vægten har alt med graviditet at gøre, din mens udeblir og ´bliver ikke gravid før du har styr på din krop og dine madvaner.

Knus Nina som selv kæmper, og syntes det er forfærdeligt som vægten langsomt stiger..

Anmeld

27. oktober 2010

Bisgaard

nøj en dejlig side...! sys i er kanon skønne allesammen, nå man sidder her alene med alle sine spørgsmål og tanker, at man lige kan kradse det ned på com. og så få respons fra jer af!

jeg gik 1 uge over tid, har så lige haft menses i 2 dage

har bulimi, MEN det ligesom at være alkoholiker uden at drikke, jeg har næsten styr på det, smiler.... MEN, skal til lægen på tirsdag og ha et tjek... som i foreslog.... en til jer fordi i lige tog jer tid, dejligt

Anmeld

27. oktober 2010

Muffinmus

Kan godt forstå du gerne vil være gravid NU:-)

Men med din bulimi, så er det faktisk både skidt for din krop OG dine chancer for en graviditet, men du kan nok godt blive gravid alligevel. DEt jeg ikke forstår er hvorfor du vil være gravid når du lider af en MEGET alvorlig sygdom der skader din mund, din mave, dine tænder, din krop generelt???Du er vel klar over at man som bulimiker IKKE bør bære et barn inde i maven ikke???Så før du får et barn i din krop du skal passe på, skal du lære at passe på dig selv først, ellers kan du ikke passe på andre desværre.Så selv om du slriver du er tæt på, så vær klar over at du SKAL være rask hvis du bliver gravid, du skal ikke have tilbagefald på noget som helst tidspunkt, det går bare ikke:-)Håber for dig at du snart er rask nok til at bære et barn fornuftigt og at der snart sker noget for jer:-)

Men derud over så ved jeg godt man gerne vil se resultater med det samme. Vi prøvede selv 14 mdr første gang som endte i en MA, og efterfølgende gikd er sgu endnu 2 år før jeg blev gravid igen:-)

Så ja, jeg tror nu sagtens du kan, men du har i princippet kun givet din krop 7 chancer for at lave et perfekt lille vidunder, ikke syv mdr, men 7 gange. DEt er vitterligt ikke mange gange jo:-)

Så slap af, selv om det er svært, bliv rask og se hvad der så sker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.