:( bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

betiinsen

Hej piger. Her til morgen havde jeg brunt udflåd. hvilket jeg har prøvet en gang før for halvanden uge siden eller to. dengang blev jeg tjekket hos min læge via gyn. undersøgelse.

Men havde brunt udflåd igen her til morgen, og her senere idag, er det der stadig. Er virkeligt nervøs og har først fået en tid ved lægen om 2 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Meina

Er det ikke meeeget normalt i starten af en graviditet?

Da jeg havde brunt udflåd tjekkede jeg på nettet, hvor der på adskillige sider stod, at det er meget normalt med både brunligt udflåd og mørkerødt blod. Det er først når der kommer frisk blod at du skal begynde at bekymre dig.

Vær du bare tryg

Anmeld

18. oktober 2010

AnneBJ

Brunt udflåd er som regel gammelt blod! Tag du det bare helt roligt, så længe det ikke er friskt (rødt) blod og du ikke har smerter!

Anmeld

18. oktober 2010

VIPpigen

Vil  også sige... træk vejret dybt ned i maven. Det er hvis det er frisk blod du skal reagere hurtigt.
Ved godt der er stor forskel, da jeg er noget længere henne, men jeg blev indlagt lørdag morgen fordi jeg havde blødt, og da jeg blev undersøgt sagde lægen der sad noget gammelt blod oppe ved livmoderen (tror jeg nok) Da jeg kom op at gå i går kom noget af alt det gamle blod ud, og der var ingen grund til at panikke, for det havde siddet der i noget tid. Det kan måske være fra du har blødt lidt tidligere, og så er det nogen rester.

Men når det er frisk blod, så skal du handle hurtigt, selvom det er usikkert hvor meget lægerne kan gøre.

Anmeld

18. oktober 2010

Camillee

Jeg havde også brunt udflåd nogle dage i min gravilitet både i starten og i slutningen og fik at vide at det ofte er "gammelt blod" og så længe det ikke var frisk, lugtede virkelig grimt eller havde smerter skulle jeg ike bekymre mig.  

men kryder fingre for at bebs har det godt

Anmeld

18. oktober 2010

betiinsen

også mig. der stadig brunt her til aften, altså det er ikke voldsomt, det er der kun når jeg tørre mig. men har det bestemt ikke godt med det.. håber ikke det bliver værre.

Anmeld

18. oktober 2010

Kaufie

Det kan også være din krop, der ikke har helt opdaget, at den ikke skal menstruere...... Der kommer ofte lidt blod på det tidspunkt, hvor man skulle have haft mens hvis ikke man var blevet gravid....

Men altså..... du burde kunne få en såkaldt tryghedsscanning - og hvis der stadig kommer noget når du kommer til lægen, er det sikkert hvad du bliver sendt til.

for at alt er ok - uanset er der intet du kan gøre....

Anmeld

18. oktober 2010

betiinsen

ja, blødte ikke første gang jeg skulle have haft min mens. men havde tilgengæld meget ondt dengang. der har jeg ikke nu her, men burde have haft min mens. nu her hvis det var.

har fået to tryhedsscanninger allerede pga. andre ting, men håber ikke det gør at de ikke vil tryghedsscanne mig igen, hvis det fortsætter. der er lang tid til den 15 nov. endnu, hvor jeg skal til tryghedsscanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.