I onsdags testede jeg positivt x2 efter at have ventet 9 dage på mensen - senere om dagen går jeg ud fra, at jeg aborterede. Dagen efter fik jeg en indvendig scanning hvor de sagde at de absolut ingen tegn kunne se på at der var eller havde været noget og deres urintest var negativ. I dag er jeg så, efter 6 dage, holdt op med at bløde. Mine tanker bevæger sig så derover hvor jeg spekulerer på om jeg aldrig var gravid?!
Sådan kan det se ud:
1 - Der var et eller andet inde i mig der fik mensturationen til at udeblive i 9 dage og fik udviklet sig til noget der kunne være et foster, men ikke var rask nok til at udvikle sig normalt og derfor 'døde' efter nogle få uger.
2 - Mensturationen udeblev i 9 dage fordi jeg hele tiden tænkte på baby, testen blev positiv fordi jeg holdte den for længe nede i urinen (jeg fik et råd af en af jer herinde, der sagde at hvis man skulle teste for tidlig graviditet ville det hjælpe at holde testen nede i urinen i 20 sek i stedet for 10). Mensturationen kom så tilfældigvis samme dag som jeg testede positiv og er nu færdig (plejer at bløde lige præcis 6 dage)
Er der nogen der enten har erfaringer med at lade testen trække liiiiidt for længe eller at have testet positiv og ikke kunne se nogen som helst tegn ved undersøgelse?
KRAM
Anmeld