vil så gerne i svømmehallen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

NoName

med Caroline, for hun er så glad for at bade. men hvordan hulan kommer man lige det, når hun aldrig er vågen i mere end max 1,5 time af gangen og spiser ca hver 3. time...???? køreturen ind til svømmehallen er på ca 30 min og hun falder altid i søvn når vi kører.....

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Pige2009

noname skriver:

med Caroline, for hun er så glad for at bade. men hvordan hulan kommer man lige det, når hun aldrig er vågen i mere end max 1,5 time af gangen og spiser ca hver 3. time...???? køreturen ind til svømmehallen er på ca 30 min og hun falder altid i søvn når vi kører.....

NoName

Jeg ville bare tage afsted, hvis det var mig, og se hvordan det hele spænder af Hvor gammel er hun?

Anmeld

18. oktober 2010

NoName

Baagøe skriver:

Jeg ville bare tage afsted, hvis det var mig, og se hvordan det hele spænder af Hvor gammel er hun?

3 mdr på fredag

Anmeld

18. oktober 2010

serinasmor

jeg tror jeg ville sørge for hun havde spist og så køre lige derefter ... så bade lege og sjov i vandet... pusle og den slags som nu skal til.. så ville jeg tilbyde hende mad inden vi kørte derfra igen ... og så må du jo se hvor længe hun sover når i er nået hjem

god tur

serinasmor 

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

noname skriver:

3 mdr på fredag

Prøv da! Selvom hun sover på vejen, så er hun måske frisk til bassinet

Anmeld

18. oktober 2010

Valle81

noname skriver:

NoName

Hejsa:0)

Gøre som Serinas mor skriver - og dernæst - så er hun sikkert helt proppet af indtryk efter 15 min i vandet, så det er ikke længe hun skal kunne holde sig vågen:0)

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Prøv da! Selvom hun sover på vejen, så er hun måske frisk til bassinet

Jeps afsted med jer... det ville jeg også sige...

Anmeld

18. oktober 2010

NoName

det vil jeg prøve så..... det er jo ikke så længe hun skal være i vandet

Tak for jeres svar.... jeg melder tilbage når vi har vært afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.