Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mai-pigen skriver: Ja, det er super sødt... Var kæresten der bestemte det.. Og øv, hvad finder I så på af navn??
Ja, det er super sødt... Var kæresten der bestemte det.. Og øv, hvad finder I så på af navn??
Jeg er helt vild med Thure, men ved ikke om kæresten er blevet varm nok på det endnu. Bliver det en pige skal det være Tone:-)
Knus, Susanne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han sød og kær..Tillykke med ham endelig også...
Mvh henriette
Bavianis skriver: Jeg er helt vild med Thure, men ved ikke om kæresten er blevet varm nok på det endnu. Bliver det en pige skal det være Tone:-) Knus, Susanne
Nååå...ja, Thure, det er sødt da!!
Mullemus86 skriver: Ej hvor er han dejlig..! Bliver helt skruk, når jeg ser sådan en lækker lille bebs
Ej hvor er han dejlig..! Bliver helt skruk, når jeg ser sådan en lækker lille bebs
Hehe...tak!! Ja, jeg er også allerede skruk igen, der er bare noget magisk over den første måned med sådan en lille en...
Nååååh, hvor er han sød. Tillykke med ham
Maria
Mai-pigen skriver: Peter er nu snart 4 uger gammel, og vi trives, så det er dejligt! Amning er ved at køre, og han har taget 500 g på, så det er super dejligt! Her er lige et par billeder...
Peter er nu snart 4 uger gammel, og vi trives, så det er dejligt!
Amning er ved at køre, og han har taget 500 g på, så det er super dejligt!
Her er lige et par billeder...
charmebøf-nu skulle jeg jo ind og lure
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128