SussieThyssen skriver:
Hmmm..nu er det så jeg tænker...må de ikke engang have pigevenner for jer???
For så ved jeg godt hvad jeg ville gøre hvis jeg var mand..smutte.
Når jeg ser på hvor mange venner af hunkøn min mand har på FB og som han skriver sammen med..og ja..selvfølgelig kan han da skrive i pjat i forbindelse med noget andet, at han gerne "ville ligge ved siden af"...og???
Når jeg ser Sean Connery så har jeg også lyst til at ligge ved siden af ham.
Det er da bare sådan noget man siger.
I ejer ikke jeres mænd..husk det!
Et parforhold er basseret på gensidig respekt og tillid, men man skal så sandelig også give hianden luft til at leve, have venner og sige, tænke, tale og skrive som man har lyst til.
Og når jeg siger venner, så er det venner af begge køn.
I er sådan nogle dejlige piger...hav dog lidt selvtillid...stol på at I er det dejligste der findes for jeres kæreste og mænd, og sørg for at han føler det.
Så render han ingen steder...heller ikke selvom han pjatter og samler lidt appetit ude.
Stoort knus til jer alle.

Kærligst
Sussie
Hov!
Jo, min kæreste må have alle de pige-veninder han orker og omvendt!
Men det er forskelligt, hvad man lægger i det dér "jeg ville gerne ligge ved siden af...".
Jeg er enig med dig i, at det kan være gas, men det kan også sagtens være langt mere vovet end det. Og det synes jeg, det lyder som om det er i dette tilfælde...
Hvis min kæreste skriver noget, som jeg tydeligt kan se er gas, så er jeg ligeglad. Fuldstændigt. Men hvis jeg var det mindste i tvivl, så ville jeg lige høre meningen, inden jeg reagerede.
Og hvis jeg slet ikke var i tvivl om det lumre budskab, så ville jeg godt nok reagere.
Jeg synes nemlig også, at det er vigtigt at have så meget selvtillid, at man kan leve alene også selvom det er svært.
Et forhold kræver indimellem gensidigt arbejde (nogle gange er dette arbejde nemt og andre gange hårdt) og det betyder nogle gange at man kan fristes af andre.
Men så er det vigtigt at man gør op med sig selv, om denne fristelse skal føres ud i livet.
Hvis man har behov for at være sammen med andre (seksuelt), så mener jeg, at man skylder sin kæreste at ende forholdet inden.
(Men er helt enig med dig i, at man ikke ejer hinanden!)