oweha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2010

Ranarupta

mukka88 skriver:

Min kæreste har i sin tid skrevet med nogle piger på nettet imens vi var kærester, fandt ud af det og han har ikke gjordt det siden, skulle finde en sms igår og fik lov, og så, så at han havde sendt en besked til en pige : Jeg ville gerne ligge ved siden af :d !! det gør sååå ondt at læse sådan en bedked! han havde lovet mig at aldrig gøre det igen! Jeg elsker ham jo stadig! men ved slet ikke hvad jeg skal stille op! syntes det gør så fandens ondt! han er ikke typen der skriver søde, men det havde han gjordt til denne pige!!!! øv.. hvor jeg syntes det er trist! snakkede med ham om dette igår og han fortalte han ikke mente noget med det og han elskede mig osv. meeen.. han lovede mig det! syntes han bryder min tilllid til ham! ØV!

Åh nej...

Jeg forstår godt, at du stadig elsker ham. 
Men jeg synes, at det er tydeligt, at han ikke elsker dig på samme måde! Hvis man elsker en person højt nok, så har man hverken trang eller lyst til at gøre sådan noget!

Hvis du vælger at blive sammen med ham, så er jeg 99,99% sikker på, at du kommer til at opleve dette igen og igen. For han ved, at der ikke er nogle særlige konsekvenser ved opførslen. 
Er du sikker på, at han ikke har mødtes med nogle af disse piger? 

Jeg sender en masse kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Hmmm..nu er det så jeg tænker...må de ikke engang have pigevenner for jer???

For så ved jeg godt hvad jeg ville gøre hvis jeg var mand..smutte.
Når jeg ser på hvor mange venner af hunkøn min mand har på FB og som han skriver sammen med..og ja..selvfølgelig kan han da skrive i pjat i forbindelse med noget andet, at han gerne "ville ligge ved siden af"...og???
Når jeg ser Sean Connery så har jeg også lyst til at ligge ved siden af ham.
Det er da bare sådan noget man siger.
I ejer ikke jeres mænd..husk det!
Et parforhold er basseret på gensidig respekt og tillid, men man skal så sandelig også give hianden luft til at leve, have venner og sige, tænke, tale og skrive som man har lyst til.
Og når jeg siger venner, så er det venner af begge køn.

I er sådan nogle dejlige piger...hav dog lidt selvtillid...stol på at I er det dejligste der findes for jeres kæreste og mænd, og sørg for at han føler det.
Så render han ingen steder...heller ikke selvom han pjatter og samler lidt appetit ude.
Stoort knus til jer alle.

Kærligst
Sussie

Hov!

Jo, min kæreste må have alle de pige-veninder han orker og omvendt!
Men det er forskelligt, hvad man lægger i det dér "jeg ville gerne ligge ved siden af...".

Jeg er enig med dig i, at det kan være gas, men det kan også sagtens være langt mere vovet end det. Og det synes jeg, det lyder som om det er i dette tilfælde...

Hvis min kæreste skriver noget, som jeg tydeligt kan se er gas, så er jeg ligeglad. Fuldstændigt. Men hvis jeg var det mindste i tvivl, så ville jeg lige høre meningen, inden jeg reagerede. 
Og hvis jeg slet ikke var i tvivl om det lumre budskab, så ville jeg godt nok reagere.

Jeg synes nemlig også, at det er vigtigt at have så meget selvtillid, at man kan leve alene også selvom det er svært. 
Et forhold kræver indimellem gensidigt arbejde (nogle gange er dette arbejde nemt og andre gange hårdt) og det betyder nogle gange at man kan fristes af andre.
Men så er det vigtigt at man gør op med sig selv, om denne fristelse skal føres ud i livet.
Hvis man har behov for at være sammen med andre (seksuelt), så mener jeg, at man skylder sin kæreste at ende forholdet inden.

(Men er helt enig med dig i, at man ikke ejer hinanden!)

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Hov!

Jo, min kæreste må have alle de pige-veninder han orker og omvendt!
Men det er forskelligt, hvad man lægger i det dér "jeg ville gerne ligge ved siden af...".

Jeg er enig med dig i, at det kan være gas, men det kan også sagtens være langt mere vovet end det. Og det synes jeg, det lyder som om det er i dette tilfælde...

Hvis min kæreste skriver noget, som jeg tydeligt kan se er gas, så er jeg ligeglad. Fuldstændigt. Men hvis jeg var det mindste i tvivl, så ville jeg lige høre meningen, inden jeg reagerede. 
Og hvis jeg slet ikke var i tvivl om det lumre budskab, så ville jeg godt nok reagere.

Jeg synes nemlig også, at det er vigtigt at have så meget selvtillid, at man kan leve alene også selvom det er svært. 
Et forhold kræver indimellem gensidigt arbejde (nogle gange er dette arbejde nemt og andre gange hårdt) og det betyder nogle gange at man kan fristes af andre.
Men så er det vigtigt at man gør op med sig selv, om denne fristelse skal føres ud i livet.
Hvis man har behov for at være sammen med andre (seksuelt), så mener jeg, at man skylder sin kæreste at ende forholdet inden.

(Men er helt enig med dig i, at man ikke ejer hinanden!)

Vi kunne ikke være mere enige.

Anmeld

18. oktober 2010

Lullaby

Jeg er sygeligt jaloux så derfor var han røget ud

Anmeld

18. oktober 2010

mor-til-vanessa

SussieThyssen skriver:

Hmmm..nu er det så jeg tænker...må de ikke engang have pigevenner for jer???

For så ved jeg godt hvad jeg ville gøre hvis jeg var mand..smutte.
Når jeg ser på hvor mange venner af hunkøn min mand har på FB og som han skriver sammen med..og ja..selvfølgelig kan han da skrive i pjat i forbindelse med noget andet, at han gerne "ville ligge ved siden af"...og???
Når jeg ser Sean Connery så har jeg også lyst til at ligge ved siden af ham.
Det er da bare sådan noget man siger.
I ejer ikke jeres mænd..husk det!
Et parforhold er basseret på gensidig respekt og tillid, men man skal så sandelig også give hianden luft til at leve, have venner og sige, tænke, tale og skrive som man har lyst til.
Og når jeg siger venner, så er det venner af begge køn.

I er sådan nogle dejlige piger...hav dog lidt selvtillid...stol på at I er det dejligste der findes for jeres kæreste og mænd, og sørg for at han føler det.
Så render han ingen steder...heller ikke selvom han pjatter og samler lidt appetit ude.
Stoort knus til jer alle.

Kærligst
Sussie

vil gerne lige tilføje at jo selvfølgelig må min mand/ kæreste ( har ikke nogen lige pt ) gerne have alle de pige venner han vil, så længe der ikke er noget lumsk ved det.

men jeg synes altså også der må være grænser for hvad man skriver, man kan jo altid bare sige det var i sjov jeg skrev det og bla bla. min eks brugte bla at det vare var veninder, hvis jeg kom med noget og fandt så ud af at det var det ikke.

kan kun tale for mig selv, når jeg siger jeg har masser af selvtillid og min kæreste må gøre alt det han vil. har aldrig sagt det må du ikke og alligevel var han utro.

Anmeld

18. oktober 2010

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

vil gerne lige tilføje at jo selvfølgelig må min mand/ kæreste ( har ikke nogen lige pt ) gerne have alle de pige venner han vil, så længe der ikke er noget lumsk ved det.

men jeg synes altså også der må være grænser for hvad man skriver, man kan jo altid bare sige det var i sjov jeg skrev det og bla bla. min eks brugte bla at det vare var veninder, hvis jeg kom med noget og fandt så ud af at det var det ikke.

kan kun tale for mig selv, når jeg siger jeg har masser af selvtillid og min kæreste må gøre alt det han vil. har aldrig sagt det må du ikke og alligevel var han utro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.