Velcro på puslebordet..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.453 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

MorTilGustav

Da jeg læste indlægget fra lillespurv20 om at hendes datter er røget ned af puslebordet, blev jeg mindet om noget jeg LÆNGE har tænkt over: Hvorfor kan man ikke købe nogle velcro-dimser der kan holde bebs fast når man pusler det? De spræller og roder rundt og det kunne være SÅ rart hvis man lige kunne sætte en arm eller et ben fast i kanten så der var mere styr på det! Man har seler i barnevognen og man kan få gå-seler til når de prøver at løbe væk men hvorfor så ikke sådan nogle velcro-ting til puslebordet hvor der sker SÅ mange uheld...?! Er det fordi man ikke kan lide tanken om at bebs er "spændt fast"..?
Bare en tanke  Er jeg den eneste der har undret mig over dette..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

twinboys

MorTilGustav skriver:

Da jeg læste indlægget fra lillespurv20 om at hendes datter er røget ned af puslebordet, blev jeg mindet om noget jeg LÆNGE har tænkt over: Hvorfor kan man ikke købe nogle velcro-dimser der kan holde bebs fast når man pusler det? De spræller og roder rundt og det kunne være SÅ rart hvis man lige kunne sætte en arm eller et ben fast i kanten så der var mere styr på det! Man har seler i barnevognen og man kan få gå-seler til når de prøver at løbe væk men hvorfor så ikke sådan nogle velcro-ting til puslebordet hvor der sker SÅ mange uheld...?! Er det fordi man ikke kan lide tanken om at bebs er "spændt fast"..?
Bare en tanke  Er jeg den eneste der har undret mig over dette..?

Ejjj hvor sjovt jeg tænkte faktisk samme tanke...

men ak den går nok ikke i længden...og dog

Majbritt

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Min bebs har ikke indbygget velcro i ryggen . Han er også nøgen på pusle bordet nogle gange så for det første så ville kan ikke kunne sidde fast når han ikke tøj havde på, for det andet så ville det genere ham at ligge på og for det 3 så ville hans tøj gå i stykker men idén er god

Anmeld

18. oktober 2010

Low

Min bebs har ikke indbygget velcro i ryggen . Han er også nøgen på pusle bordet nogle gange så for det første så ville kan ikke kunne sidde fast når han ikke tøj havde på, for det andet så ville det genere ham at ligge på og for det 3 så ville hans tøj gå i stykker men idén er god

Anmeld

18. oktober 2010

Low

ellers også så ville de hænge og dingle i armen hvis de kom udover

Anmeld

18. oktober 2010

serinasmor

god ide

der er da ikke andet for end at du må igang med at designe denne nye og helt uundværlige dims til nybagte forældre jeg vil gerne være med i testgruppen  min datter spræller nemlig også RIGTIG meget ... dog tror jeg så du er nødt til at gøre så hun alleigevel kan rejse sig op .. ellers bliver prinsessen bare sur

god arbejdslyst

serinasmor

Anmeld

18. oktober 2010

Pige2009

En slags spændetrøje til baby er en interesant tanke

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

En slags spændetrøje til baby er en interesant tanke

hi hi griner

Anmeld

18. oktober 2010

MorTilGustav

Low skriver:

Hehe, det var nu heller ikke på ryggen jeg tænkte man skulle bruge det. Det er bare tit jeg tænker "kunne godt bruge en ektra hånd til at holde hans arm/ben nede", så hvis de havde et lille armbånd på der så kunne sættes fast til kanten af puslebordet, ville det da være ganske smart..?

Anmeld

18. oktober 2010

Low

MorTilGustav skriver:

Hehe, det var nu heller ikke på ryggen jeg tænkte man skulle bruge det. Det er bare tit jeg tænker "kunne godt bruge en ektra hånd til at holde hans arm/ben nede", så hvis de havde et lille armbånd på der så kunne sættes fast til kanten af puslebordet, ville det da være ganske smart..?

Hvad så hvis babyen faldt ned alligevel? Så hænger baby ned af puslebordet eller hvordan?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.