Testet positiv før tid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Vi er jo igang med projekt baby herhjemme.... Jeg har sådan en fornemmelse af jeg er gravid, og kan ikke slippe tanken igen! Omvendt så tænker jeg det bare er noget jeg bilder mig ind.... For tør jo ik tro på det er sket allerede!

Skal have mens onsdag/torsdag, men syntes der er længe til... Tog en test igår aftes og den var jo negativ. Men tænkte, eeeeej jeg lan da lige prøve....

Nogen herinde som har testet positiv før tid? Hvor længe før tid? Og med hvilken Test? Er nogen beder end andre.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Valle81

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Vi er jo igang med projekt baby herhjemme.... Jeg har sådan en fornemmelse af jeg er gravid, og kan ikke slippe tanken igen! Omvendt så tænker jeg det bare er noget jeg bilder mig ind.... For tør jo ik tro på det er sket allerede!

Skal have mens onsdag/torsdag, men syntes der er længe til... Tog en test igår aftes og den var jo negativ. Men tænkte, eeeeej jeg lan da lige prøve....

Nogen herinde som har testet positiv før tid? Hvor længe før tid? Og med hvilken Test? Er nogen beder end andre.....

Hejsa:0)

Spændende:0)

Altså da jeg blev gravid denne gang hade jeg også bare fornemmelsen af -det var jeg. Tog en test 2+4 eller 2+6 kan ikke helt huske og den var positiv:0)

Anmeld

18. oktober 2010

Valle81

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Brugte Valmed fra Bilka:0)

Anmeld

18. oktober 2010

twinboys

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Spændende håber den er der alligevel...

Ved ikke så meget om det, men der skal nok være nogle piger herinde der kan give dig et svar...

Pøj pøj sender lige baby støv afsted til dig...

MAjbritt

Anmeld

18. oktober 2010

mulle-musen86

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

hej!

Hvis du vil teste før tid, så gør det om morgenen, da HcG er mere koncentreret med morgen urin, og derved større chance for at du vil kunne teste positiv noget tid før...

Kram

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

mulle-musen86 skriver:

hej!

Hvis du vil teste før tid, så gør det om morgenen, da HcG er mere koncentreret med morgen urin, og derved større chance for at du vil kunne teste positiv noget tid før...

Kram

Måske et rigtig dumt spørgsmål... Men hvad så hvis man har rendt og tisset hele natten?????

Anmeld

18. oktober 2010

otlitrom

LouiseNielsen skriver:

Måske et rigtig dumt spørgsmål... Men hvad så hvis man har rendt og tisset hele natten?????

Kan du evt prøve at holde dig 4 timer i løbet ad natten, indtil du skal teste? Det tror jeg vil være bedst. Men nu ved jeg selvfølglig ikke hvor ofte du tisser, hihi

Anmeld

18. oktober 2010

Sofia

Jeg testede positivt nogle dage før tid, mener det var 3 eller 4 dage før!! Det var bare med en billig test fra nettet, kan ikke huske navnet.. Held og lykke!!

Anmeld

18. oktober 2010

LouiseNielsen

kitty skriver:

Kan du evt prøve at holde dig 4 timer i løbet ad natten, indtil du skal teste? Det tror jeg vil være bedst. Men nu ved jeg selvfølglig ikke hvor ofte du tisser, hihi

Kan beder holde mig i løbet af dagen end jeg kan om natten... Men SKAL det være morgen urin hvis bare man har holdt sig 4 timer??

Hmmm har hørt man er ved at være gammel når man skal rende oppe og tisse om natten...

Anmeld

18. oktober 2010

otlitrom

LouiseNielsen skriver:

Kan beder holde mig i løbet af dagen end jeg kan om natten... Men SKAL det være morgen urin hvis bare man har holdt sig 4 timer??

Hmmm har hørt man er ved at være gammel når man skal rende oppe og tisse om natten...

Urin er mere koncentreret om natten, da man uskiller et hormon der nedsætter urinproduktion om natten.. hmm.. Den er lidt svær. Jeg er også blev nattisser nu

Kan du evt prøve at drikke minimalt (selvom det ikke er skide smart) og så prøve at holde dig, og teste med de dråber der måtte komme?

Hvornår har du kunne testet med de to tidligere graviditeter??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.