Beslutningen om IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. oktober 2010

CamillaValby

Jeg vil faktisk ikke rigtig noget med dette indlæg, bare komme af med en smule tanker og nogle nerver.

Efter en snak med en person herinde fra i går. Har jeg besluttet at hvis det ikke lykkes denne gang med IUI, springer jeg direkte over til IVF. Jeg snakkede med klinikken jeg går på til morgen, og de laver også IVF. Så jeg kan komme til med det samme  uden noget ventetid. Så er så et kæmpe plus og rigtig dejligt da jeg starter i skole igen til december, og ikke bare lige kan ligge mig syg.

Men så kommer tankerne jeg har altid sagt at jeg aldrig ville have IVF fordi jeg havde hørt sådanne frygtlige historier

Allerede nu inden tante rød er kommet er jeg nervøs og faktisk en smule bange for IVF.

MEN jeg vil jo gøre alt hvad jeg kan for at få en irriterende møgunge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

Jeg vil faktisk ikke rigtig noget med dette indlæg, bare komme af med en smule tanker og nogle nerver.

Efter en snak med en person herinde fra i går. Har jeg besluttet at hvis det ikke lykkes denne gang med IUI, springer jeg direkte over til IVF. Jeg snakkede med klinikken jeg går på til morgen, og de laver også IVF. Så jeg kan komme til med det samme  uden noget ventetid. Så er så et kæmpe plus og rigtig dejligt da jeg starter i skole igen til december, og ikke bare lige kan ligge mig syg.

Men så kommer tankerne jeg har altid sagt at jeg aldrig ville have IVF fordi jeg havde hørt sådanne frygtlige historier

Allerede nu inden tante rød er kommet er jeg nervøs og faktisk en smule bange for IVF.

MEN jeg vil jo gøre alt hvad jeg kan for at få en irriterende møgunge.

Men det får du jo heldigvis ikke brug for for du får jo dine fine 2 streger snart

Anmeld

18. oktober 2010

BubbieBear

Jeg er enig med Mutti2B!

Det bliver jo slet slet slet ikke nødvendig med IVF!

Det er ikke rart at gå og bekymre sig og tænke "hvad nu hvis".
Du er meget velkommen til at skrive pb til mig. IVF og ICSI ligner jo hinanden utrolig meget. Vil jo gerne kunne give dig et positivt syn på det

Anmeld

18. oktober 2010

CamillaValby

Hvor er i søde piger det håber jeg nu også hihi og i får begge de to streger det er jeg sikker på thanks det holder jeg dig lige op på hvis tante rød kommer eller jeg får negativ på fredag smider jeg en besked afsted til dig med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.